شناسه خبر : 84308
تاریخ انتشار : 1400/10/02 13:39
روایت منبع امنیتی اسرائیل از ناتوانی حمله به ایران

روایت منبع امنیتی اسرائیل از ناتوانی حمله به ایران

روزنامه نیویورک‌تایمز روز یکشنبه در مقاله‌ای به نقل از منابع امنیتی فعلی و سابق رژیم صهیونیستی نوشت: حمله گسترده به تاسیسات هسته‌ای ایران منابع و توانی فراتر از منابعی می‌خواهد که این رژیم در حال حاضر در اختیار دارد.

نورنیوزـگروه سیاست: شبکه یازده تلویزیون اسرائیل نیز روز چهارشنبه گزارش داد که نیروهای امنیتی توانایی این رژیم را برای انجام حمله‌ای گسترده که بتواند برنامه هسته‌ای ایران را با اختلال جدی روبه‌رو کند و یا برای مدتی به تاخیر بیاندازد زیر سوال برده‌اند.

یک مقام ارشد امنیتی نیز گفته؛ آماده‌سازی حمله‌ای که بتواند آسیب قابل توجهی به پروژه هسته‌ای ایران وارد کند حداقل دو سال طول می‌کشد و اسرائیل توانایی این کار را نداشته و ندارد.

به اعتقاد کارشناسان اسرائیلی یکی از منابع مورد نیاز تل‌آویو برای حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران هواپیماهای سوخت‌رسان است که این رژیم آن را در اختیار ندارد.

این دست گزارش‌ها و اعترافات درباره عدم توانایی رژیم صهیونیستی در حمله به تاسیسات ایران، نشان می‌دهد اخباری مانند ورود اف 35 اسرائیلی و پرواز آن بر فراز تاسیسات هسته‌ای ایران، کذب بوده و با هدف اثرگذاری روانی بر افکار عمومی صورت می‌گیرد.
 


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی