شناسه خبر : 70380
تاریخ انتشار : 1400/03/18 15:58
ورود نامزدها به محل دومین مناظره انتخاباتی

ورود نامزدها به محل دومین مناظره انتخاباتی

نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به منظور شرکت در دومین مناظره انتخاباتی وارد سازمان صدا و سیما شدند.

نورنیوز-گروه سیاسی:براساس برنامه‌ریزی انجام شده دومین مناظره سه ساعته تلویزیونی بصورت زنده امروز (سه شنبه) راس ساعت17 از شبکه خبر و شبکه یک پخش می شود.

نخستین مناظره شنبه گذشته 15 خرداد زنده از شبکه خبر و شبکه یک پخش شد. بر همین اساس مناظره سوم شنبه22 خرداد 1400 نیز زنده از شبکه خبر و شبکه یک پخش خواهد شد.

نامزد‌های ریاست جمهوری برای قرعه‌کشی تعیین صندلی و روال پرسش‌های مناظره وارد رسانه ملی و استودیو محل مناظره‌ها می‌شوند.

علیرضا زاکانی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به منظور شرکت در دومین مناظره انتخاباتی وارد سازمان صدا و سیما شد.

وی در بدو ورود به رسانه ملی گفت: به مردم عزیز قول می‌دهم در سال اول دولت اقدام و اصلاح، ریشه فقر مطلق را در کشور از بین ببرم. قول می‌دهم بعد از دو سال اول کسی در کشور غیر از درد بیماری، درد بی پولی نکشد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: قول می‌دهم که در این ایام بتوانم مسیری را دنبال کنم که نتیجه آن یک میلیون و 200 هزار مسکن برای محرومان و زوج‌های جوان فراهم کنم که مسکن از سبد زندگی افراد به عنوان یک کالای ویژه‌ای که اکثریت درآمد را به خود اختصاص می‌دهد، حذف شود.

زاکانی افزود: نهایتا اگر کاری برای آنها پیدا نشد، ماهانه یک میلیون و 200 هزار تومان به آنها بدهیم و شرایط را به سمتی می‌برم که اطمینان خاطر در کشور ایجاد می‌کند و از جنگ و جدل‌ها که در کشور وجود دارد، دور شویم.

وی گفت: در عرصه سیاسی وعده ما این است که مردم را ناظر بر خود بدانیم و با نهادینه سازی اعتراض آنها شرایطی را فراهم کنیم که اصل 8 و 27 قانون اساسی رعایت شود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: وعده ما اجرای اصول 8، 10 و 21 و27 و 28 و 29 و 30 ، 31 و 43 است. مشکل ما عدم عمل به قانون اساسی است.

 

محسن مهرعلیزاده، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به منظور شرکت در دومین مناظره انتخاباتی وارد سازمان صدا و سیما شد.

وی در بدو ورود به رسانه ملی گفت: روش من در مناظره دوم مانند بار قبل خواهد بود و با رعایت همه شئون نسبت به روشن شدن اذهان مردم اقدام خواهم کرد.

مهرعلیزاده افزود: بر اساس شایعاتی که شنیده‌ام قرار است یک دوپینگ 5 دقیقه‌ای به یک کاندیدای خاص بدهند که امیدوارم اینچنین نباشد.

 

محسن رضایی میرقائد، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به منظور شرکت در دومین مناظره انتخاباتی وارد سازمان صدا و سیما شد.

وی در بدو ورود به رسانه ملی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا روش شما در مناظره دوم با مناظره نخست متفاوت خواهد بود و به مردم قول می‌دهید که این بار شاهد بد اخلاقی و تهمت و افترا نباشند؟، گفت: سال 1400سال گشایش ملت ایران خواهد بود.

رضایی میرقائد بیان کرد: دوباره برکت به سفره‌های مردم می‌آید و ملت ایران شاهد آغاز جدیدی در زندگی خود خواهد بود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: امیدوارم در مناظره دوم از بحث‌های حاشیه‌ای پرهیز کنیم. امید گفتنی نیست، دیدنی است و دولت ما امید را به ملت ایران هدیه خواهد داد.

 

عبدالناصر همتی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به منظور شرکت در دومین مناظره انتخاباتی وارد سازمان صدا و سیما شد.

وی در بدو ورود به رسانه ملی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا روش شما در مناظره دوم با مناظره نخست متفاوت خواهد بود و به مردم قول می‌دهید که این بار شاهد بد اخلاقی و تهمت و افترا نباشند؟، گفت: بداخلاقی را من شروع نکردم، دوستان دیگر شروع کردند و من مجبور به پاسخگویی شدم.

 

سعید جلیلی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به منظور شرکت در دومین مناظره انتخاباتی وارد سازمان صدا و سیما شد.

وی در بدو ورود به رسانه ملی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا روش شما در مناظره دوم با مناظره نخست متفاوت خواهد بود و به مردم قول می‌دهید که این بار شاهد بد اخلاقی و تهمت و افترا نباشند؟، گفت: امیدواریم در محیطی دوستانه و اخلاقی نگاه های مختلف را بیان کنیم و از نظرات خود دفاع کنیم.

 

سید ابراهیم رئیسی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به منظور شرکت در دومین مناظره انتخاباتی وارد سازمان صدا و سیما شد.

وی در بدو ورود به رسانه ملی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا روش شما در مناظره دوم با مناظره نخست متفاوت خواهد بود و به مردم قول می‌دهید که این بار شاهد بد اخلاقی و تهمت و افترا نباشند؟، گفت: در پاسخ به سوالی در مناظره قبلی پاسخ دادم که رقیب من فساد و ناکارآمدی است و اکنون نیز عرض می‌کنم که مقابله با بداخلاقی رقیب من است.

رئیسی بیان کرد: در مناظره قبلی بد اخلاقی‌هایی شد و تهمت‌هایی به من زدند. عرض کردم که اگر مشکل مردم با این کارها رفع می‌شود، اشکال ندارد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر مشکلات مردم با بداخلاقی‌ها و اتهام زنی حل می‌شد که وضعیت کشور این‌گونه نبود.

رئیسی بیان کرد: از پنج دقیقه وقت اختصاص یافته برای پاسخ به تهمت‌ها و ... استفاده نمی‌کنم.

 

سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به منظور شرکت در دومین مناظره انتخاباتی وارد سازمان صدا و سیما شد.

وی در بدو ورود به رسانه ملی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا روش شما در مناظره دوم با مناظره نخست متفاوت خواهد بود و به مردم قول می‌دهید که این بار شاهد بد اخلاقی و تهمت و افترا نباشند؟، گفت: با هدف اصلاح پا به عرصه انتخابات گذاشته‌ام و اهل تخریب نیستم.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه سلام ما به ایرانی جدید است، ایرانی پر از محبت و وحدت افزود: امیدوارم دوستان بیشتر به متن بپردازند تا حاشیه.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: تلاش می‌کنم در مناظره امروز، حتی‌الامکان برنامه‌های خود را در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی تبیین کنم.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی