شناسه خبر : 67025
تاریخ انتشار : 1400/02/10 15:46
به هیچ وجه واکسن فروشی نداریم/ باید کسی که واکسن دزد را منصوب کرده، اخراج کرد

به هیچ وجه واکسن فروشی نداریم/ باید کسی که واکسن دزد را منصوب کرده، اخراج کرد

رئیسی گفت: دزد، دزد است؛ می‌خواهد مدیر، مسئول یا شهردار باشد، فردی که واکسن خارج از نوبت تزریق کرده است، در هر جا مسئول باشد دزدی می‌کند یا رشوه می‌دهد و به نظر من باید آن کسی که این دزد را منصوب کرده است اخراج کرد.

 نورنیوز ـ گروه جامعه: سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد: به هیچ وجه واکسن فروشی نداریم. باید کسی که واکسن دزد را منصوب کرده، اخراج کرد.

علیرضا رئیسی گفت: دزد، دزد است؛ می‌خواهد مدیر، مسئول یا شهردار باشد، فردی که واکسن خارج از نوبت تزریق کرده است، در هر جا مسئول باشد دزدی می‌کند یا رشوه می‌دهد و به نظر من باید آن کسی که این دزد را منصوب کرده است اخراج کرد.

او افزود: بخش خصوصی که واکسن را وارد می‌کند واکسن‌ها را به دولت و در واقع وزارت بهداشت می‌فروشد و اگر کسی می‌خواهد زودتر واکسن بزند می‌تواند به خارج از کشور برود و زودتر واکسن بزند.

رئیسی گفت: تاکید می‌کنم که واکسن پولی نخواهیم داشت و دولت واکسن‌های وارداتی را خریداری می‌کند و واکسن‌ها در ذیل سند ملی واکسیناسیون کرونا تزریق می‌شوند و تغییر اولویت با پول و واکسن فروشی نداریم. فقط اجازه واردات و تزریق واکسن به صنایع را می‌دهیم تا به عنوان مثال کارخانه تولید خودرو واکسن را به کارگران خود تزریق کند تا تولید با سرعت ادامه پیدا کند.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی