شناسه خبر : 56597
تاریخ انتشار : 1399/08/25 19:58
تاکید حکیم بر حمایت از مسیحیان مورد ظلم داعش

تاکید حکیم بر حمایت از مسیحیان مورد ظلم داعش

هبر جریان حکمت ملی و ائتلاف عراقیون در دیدار با هیاتی از اتحادیه کلیسا‌های آنجلیک در عراق با حضور «پل پاتریک»، رئیس سازمان SRG درباره وضعیت مسیحیان در خاورمیانه و عراق و راهکارهای باقی نگه داشتن آنها در منطقه و عدم مهاجرت‌شان رایزنی کرد.

نورنیوز ـ گروه بین الملل: «سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی و ائتلاف عراقیون در دیدار با هیاتی از اتحادیه کلیسا‌های آنجلیک در عراق با حضور «پل پاتریک»، رئیس سازمان SRG درباره وضعیت مسیحیان در خاورمیانه و عراق و راهکارهای باقی نگه داشتن آنها در منطقه و عدم مهاجرت‌شان رایزنی کرد.

حکیم در ادامه با بیان اینکه مسیحیان یک قشر متمایزی هستند که بر اساس تعداد جمعیت‌شان مورد قیاس قرار نمی‌گیرند، تاکید کرد: باید از این قشر و دیگر طیف‌هایی که مورد ظلم گروه تروریستی داعش قرار گرفتند، حمایت کرد و با آنان رفتار منصفانه‌ای داشت.

رهبر جریان حکمت ملی در پایان بر حمایت از آوارگان استان نینوا و اهمیت پشتیبانی بین‌المللی و بشردوستانه از آنان برای حفظ این تنوع در عراق تاکید کرد؛ زیرا این کشور همواره به حضور تنوع جمعیتی خو گرفته است و این امر یکی از ویژگی‌های مهم عراق بوده است.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی