شناسه خبر : 53804
تاریخ انتشار : 1399/06/23 20:10
بهره‌برداری انتخاباتی دولت ترامپ از مذاکرات صلح افغانستان

بهره‌برداری انتخاباتی دولت ترامپ از مذاکرات صلح افغانستان

«لئونید ایواشف» با بیان اینکه مکانیسم ماشه باعث انزوای بین المللی و سرخوردگی آمریکا شد، افزود: دولت ترامپ سعی دارد از مذاکرات بین افغان و خروج نیروهای نظامی آمریکا از افغانستان برای اهداف انتخاباتی استفاده کند.

نورنیوز ـ گروه بین الملل: رئیس آکادمی مطالعات ژئوپلیتیک روسیه اظهار داشت: بدهی دولتی امریکا که به بیش از ۲۲ هزار میلیارد دلار رسیده است و کسری بودجه ۳ هزار میلیارد دلاری دولت آمریکا از جمله مسائلی است که بر نتایج انتخابات ریاست جمهوری این کشور تاثیر می گذارد.

«لئونید ایواشف» با بیان اینکه مکانیسم ماشه باعث انزوای بین المللی و سرخوردگی آمریکا شد، افزود: دولت ترامپ سعی دارد از مذاکرات بین افغان و خروج نیروهای نظامی آمریکا از افغانستان برای اهداف انتخاباتی استفاده کند.

او ادامه داد: بعید نیست که آمریکا پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در این کشور، به وعده خود در مورد خروج نیروهای نظامی از افغانستان عمل نکند چرا که واشنگتن می خواهد از طالبان برای اهداف خود استفاده کند.

ایواشف افزود: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ممکن است شماری از نیروهای آمریکایی از عراق خارج شود تا ترامپ به مردم آمریکا بگوید به تمام وعده هایی که در سال ۲۰۱۶ داده عمل کرده است.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی