شناسه خبر : 51315
تاریخ انتشار : 1399/03/24 10:07
موج‌های جدید کرونا در رژیم صهیونیستی

موج‌های جدید کرونا در رژیم صهیونیستی

بر اساس گزارشی که وزارت امنیت رژیم صهیونیستی منتشر کرده، احتمال داده شده که ویروس به شکل منطقه‌ای و بدون پیش‌بینی حجم انتشار گسترش پیدا خواهد کرد و این انتشار مرتبط به منطقه جغرافیایی و جمعیتی خواهد بود.

نورنیوز ـ گروه بین الملل: اداره پژوهشی وزارت امنیت رژیم صهیونیستی در گزارشی از سران این رژیم خواسته تا برای موج‌های جدید انتشار کرونا در مناطق اشغالی آماده باشند.

در این گزارش آمده است؛ حتی اگر واکسن هم تولید شود تزریق آن به مردم تا سال 2022 ادامه خواهد داشت.

این گزارش ضمن بررسی سناریوهای مختلف آورده است که در سناریوی اول که احتمال آن ضعیف است این رژیم شاهد موج‌هایی با مدت زمان سه یا چهارماهه باشد که طی آن فراگیری ویروس شدت یابد.

در سناریوی دوم که احتمال آن متوسط است این ویروس به شکل گسترده‌ای در این رژیم منتشر شود و بیش از 70 درصد افراد به آن دچار شوند و پس از آن شاهد موج‌های کوچک‌تری خواهند بود که در نتیجه افراد بسیاری جان خود را بر اثر این یماری از دست خواهند داد.

اما این گزارش درباره سناریوی سوم که آن را «سوختن آرام» نامیده است، احتمال می‌دهد که ویروس به شکل منطقه‌ای و بدون پیش‌بینی حجم انتشار گسترش پیدا خواهد کرد و این انتشار مرتبط به منطقه جغرافیایی و جمعیتی خواهد بود.

این گزارش می‌افزاید: هر سه سناریو نشان می‌دهد که کرونا در رژیم صهیونیستی فرسایشی خواهد بود، لذا تصمیمات سران این رژیم در این زمینه بر اعتماد مردم به آنان تاثیر خواهد گذاشت و باعث خواهد شد که تاثیرات منفی بر جامعه و اقتصاد این رژیم خواهد گذاشت و هرگونه مواجهه با موج جدید را سخت‌تر خواهد کرد.

همچنین برآورد این گزارش از انتشار آنفولانزا در زمستان در کنار کرونا و تاثیر آن بر توان درمانی و حتی اقتصادی این رژیم منفی بوده است.


نورنیوز
کلید واژگان
کرونارژیم صهیونستی
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی