شناسه خبر : 50363
تاریخ انتشار : 1399/03/02 16:00
تجدید بیعت مبارزان یمنی برای حمایت از فلسطین در روز جهانی قدس

تجدید بیعت مبارزان یمنی برای حمایت از فلسطین در روز جهانی قدس

شوراهای اسلامی یمن همه ملت­های اسلامی را به تحرک برای مقابله با رژیم صهیونیستی و طرح‌­های آمریکا از طریق تبدیل حالت دشمنی با اسرائیل به حمایت عملی از گروه‌­های مقاومت و تحریم کالاهای آمریکا و صهیونیستی فرا خواندند.

نورنیوزـ گروه بین الملل: به نقل از المیادین، شوراهای اسلامی یمن همه ملت‌­های اسلامی را به تحرک برای مقابله با رژیم صهیونیستی و طرح­‌های آمریکا از طریق تبدیل حالت دشمنی با اسرائیل به حمایت عملی از گروه­‌های مقاومت و تحریم کالاهای آمریکا و صهیونیستی فرا خواندند.

حزب البعث العربی یمن قطر الیمن تاکید کرد: «ملت‌­های عرب امسال با اصرار و خوش‌بینی بیشتری از روز قدس استقبال می‌­کنند. این امت درباره این شهر مقدس و یک وجب از اراضی فلسطین اشغالی و یا سرزمین عربی  هرگز کوتاهی نکرده و نخواهد کرد.»

این حزب، روز قدس را به مثابه یک زنگ هشدار به جهانیان برای یادآوری این نکته که فلسطین فقط عربی اسلامی باقی خواهد ماند، توصیف و اعلام کرد: «جایی برای صهیونیست‌­ها و غاصبان متجاوزان در فلسطین وجود ندارد حتی هر اندازه هم که طولانی شود.»

حزب البعث العربی یمن نیز به مناسبت روز جهانی قدس اعلام کرد که بر موضع ثابت  و اصولی خود در قبال مسئله قدس و فلسطین و همه سرزمین­‌های اشغالی عربی در جنوب لبنان و جولان اشغالی سوریه تاکید می‌­کند.

این حزب اعلام کرد: «تا زمانی که  سرزمین‌­های اشغالی عربی و در صدر آن‌ها قدس شریف به حاکمیتی عربی بازنگردد، جهان روی ثبات و امنیت و آرامش را نخواهد دید.»

در این بیانیه از مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت مطلق از فلسطین و قدس تقدیر شد.


ایلنا
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی