شناسه خبر : 45955
تاریخ انتشار : 1399/01/05 17:38
اعلام منع آمد و شد در مصر؛ ریاض از فوت اولین نفر در عربستان خبر داد

اعلام منع آمد و شد در مصر؛ ریاض از فوت اولین نفر در عربستان خبر داد

وزارت بهداشت عربستان سعودی اعلام کرد طی 24 ساعت گذشته 205 نفر دیگر به کرونا مبتلا شده‌اند و شمار مبتلایان به 767 نفر رسیده و اولین مورد فوتی در خاک عربستان بر اثر ابتلا به کرونا یک مرد 51 ساله افغانستانی بوده است.

  روسیه از ابتلای ۵۷ نفر دیگر به ویروس کرونا خبر داد تا شمار مبتلایان به عدد ۴۹۵ برسد. مصر از روز چهارشنبه منع آمد و شد دو هفته‌ای اعلام کرد. عبور و مرور از ساعت ۷ عصر تا ۶ صبح ممنوع خواهد بود و برای هرکس رعایت نکنند مجازات نقدی و حبس در نظر گرفته شده است.

 پاکستان از مثبت‌شدن آزمایش کرونا ۱۱۰ نفر دیگر در این کشور خبر داد. شمار مبتلایان به ۹۰۹ نفر افزایش یافته است. ناتو از ابتلای ۴ سرباز خارجی در افغانستان به کرونا خبر داد. ملیت این نظامیان خارجی اعلام نشده است.

 وزیر اطلاع‌رسانی یمن گفت با کرونا مانند دشمن و نه یک بیماری مقابله کنیم. با ابتلای ۳۷ نفر دیگر در لبنان به ویروس کرونا، شما کل مبتلایان به ۳۰۴ نفر افزایش یافت. پروازها از فرودگاه‌های ابوظبی و دبی از نیمه‌شب امشب سه‌شنبه به مدت دو هفته تعلیق می‌شود.

اندونزی، مالزی و فیلیپین از ابتلای ۱۰۷، ۱۰۶ و ۹۰ نفر دیگر به ویروس کرونا خبر دادند. کشور «لائوس» نیز از ثبت اولین موارد ابتلا در این کشور خبر داد.  یک مقام ایتالیایی می‌گوید شمار مبتلایان به کرونا در این کشور ممکن است ۱۰ برابر بیشتر از تعداد اعلام‌شده باشد.

دولت ایتالیا مجوز استفاده از پهپاد برای پلیس این کشور به‌منظور تحت نظر گرفتن عبور و مرور و فعالیت‌های شهروندان این کشور در شرایط قرنطینه شهرها را صادر کرد.  هاوایی اولین مورد فوتی بر اثر ابتلا به کرونا را اعلام کرد.  تعداد کل مبتلایان به کرونا در جهان به ۳۹۲.۳۸۰ نفر افزایش یافته است. از این تعداد ۱۷.۱۴۷ نفر جان باخته و ۱۰۳.۳۹۳ نفر بهبود یافته‌اند.


فارس
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی