شناسه خبر : 31231
تاریخ انتشار : 1398/03/27 11:48
خوش خدمتی بی بی سی به تحریم کنندگان ملت ایران

خوش خدمتی بی بی سی به تحریم کنندگان ملت ایران

بی بی سی فارسی روز یکشنبه با انتشار یک گزارش سراسر جعلی، با اسامی و داده های جعلی، تلاش کرد تا از خوش خدمتی به دونالد ترامپ در تحریم ملت ایران عقب نماند.

به گزاش نورنیوز، این رسانه انگلیسی در گزارشی با عنوان قاچاق ارز در افغانستان نوشته است «یک منبع معتبر در دولت افغانستان به بی‌بی‌سی گفته که در سال ???? حدود چهار تا پنج میلیارد دلار \"از افغانستان به مقصد خارج و بیشتر به ایران خارج شده است.»


استفاده از عبارات: «این مقام دولتی که خواست از او نام برده نشود»؛ «این منبع گفت»، «او که نمی‌خواهد جزئیات هویتش منتشر شود»، «یک صراف هراتی به نام اکبر (استم مستعار) هم به بی‌بی‌سی گفت» نشانگر این حقیقت است که این گزارش در تحریریه بی بی سی فارسی در لندن و با سناریوی از پیش طراحی شده با هدف همراهی با تحریم‌های ایالات متحده آمریکا علیه ملت ایران، تهیه و منتشر شده است.


کسانی که در حوزه رسانه و روزنامه نگاری کم سابقه نیز باشند، با خواندن گزارش ضعیف، بدون ساختار و ویرایش نشده بی بی سی فارسی، این سوال را از خود می‌پرسند که چرا همکاران ایرانی شان در بی بی سی این گونه از همکاران غربی خود برای اعمال تحریم بیشتر علیه ملت ایران، سبقت گرفته‌اند؟


واقعیت ماجرا این است که بی بی سی فارسی بارها ثابت کرده است که مجری محورهای اعلام شده از سوی سرویس‌های اطلاعاتی غربی، بخصوص ام. ای سیکس، علیه ملت ایران است.


یادمان نرفته وقتی که افراطیون همراه ترامپ از جنگ علیه ملت ایران می‌گفتند، بی بی سی فارسی چگونه کودکانه و شتابزده با انتشار سلسله گزارش از آن حمایت کرده است.


اینکه بی بی سی با این عجله و بدون تحقیق درباره صحت و سقم موضوع، شتابزده وارد میدان همراهی با نقشه‌های افراطیون ضد ایرانی می‌شود، تنها می‌تواند نمایانگر وزن حرفه‌ای این رسانه مرتبط با سرویس‌های اطلاعاتی بریتانیا باشد.


همه ایرانیان خارج از کشور، حتی آنانی که با نظام سیاسی مساله دارند، حاضر نیستند بپذیرند که سایه جنگ بر سر ملت ایران باشد. اینکه برنامه سازان وطنی در بی بی سی فارسی، جلوتر از بولتون بر طبل جنگ می‌کوبند، جای شگفتی و تعجب دارد.


پوشش برنامه حضور بولتون در جمع منافقین -همان جماعتی که هنگام حمله عراق به ایران، با ماوا گرفتن در دامن صدام، در خدمت دشمن متجاوز بودند- تنها نشانگر این حقیقت است که همکاران وطنی من در بی بی سی، راهشان را از ملت ایران جدا کرده‌اند.


ایرانیان از ابتدای پیروزی انقلاب، به دیدن دشنه خیانت عادت کرده‌اند. ?? سال است که با وجود همه تحریم‌ها، از دستاوردهای تمدنی خود جانانه دفاع کردند.جوانان این کشور، جماعت وحشی و خونریز داعش را در خاورمیانه به خاک سیاه نشاندند، اما توسط همین رسانه، به حمایت از تروریسم متهم شدند.


به قول شما، بدترین سناریوی متصور با حضور بولتن، برخورد نظامی است. ما را از جنگ نترسانید. در آینده نزدیک، صفحات تاریخ جهان، از جوانان ایرانی به بزرگی یاد خواهد کرد. سربرگردانید و حقیقت خاورمیانه امروز را ببینید. ایرانیان متخصص توهم زدایی از خودبزرگی بینی قدرتهای جهانی هستند.



ایرنا
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی