شناسه خبر : 30150
تاریخ انتشار : 1398/01/02 17:49
دیدار معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با معتکفین دارالمومنین تهران

نور نیوز گزارش می دهد؛

دیدار معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با معتکفین دارالمومنین تهران


نورنیوز: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ضمن حضور در منطقه 14 با معتکفین مسجد جامع علی بن الحسین(ع) دیدار و گفت و گو کرد.


محمدرضا جوادی یگانه همزمان با نخستین روز سال 98، به دیدار معتکفین مسجد جامع علی بن الحسین (ع) رفت و ضمن گفت و گو با امام جماعت این مسجد، از نزدیک در جریان نحوه میزبانی از معتکفین قرار گرفت.


همه ساله مراسم اعتکاف در مسجد جامع علی ابن الحسین(ع) در بلوار ابوذر منطقه 14، مسجد مسعودیه در جنوب شرق پایتخت، مسجد بقیه الله(عج) در پونک، مسجد جامع نارمک و همچنین مساجد دانشگاه های تهران، شریف و امام صادق (ع) با حضور بیش از یکهزار و 500 جوان و نوجوان برگزار می شود.


امسال نیز با کمک و حمایت مرکز فعالیت های دینی و قرآنی شهرداری تهران برای میزبانی از مراسم معنوی اعتکاف در مساجد و توزیع کتب و بسته های فرهنگی از جمله چهل هزار نسخه چاپ نخست کتاب «حضرت زینب کبری (ع)، سیمای انقلابی، جاودانه و اعجاب انگیزی که باید از نوشناخت»، در بین جوانان معتکف توزیع می شود.


همچنین با توجه به سالروز رحلت حضرت زینب کبری (س) 15 رجب به عنوان آخرین روز ایام البیض، به منظور برگزاری باشکوه برنامه های اعتکاف وسوگواری حضرت زینب(س)، 50 هزار بسته فرهنگی اعتکاف، بهار جان ها شامل بنر حدیث، کتاب و بروشور اعتکاف حاوی احکام، شرایط، اعمال و برنامه ریزی برای اعتکاف در مساجد و اماکن عمومی شهر تهران از جمله ایستگاه های مترو و پایانه های اتوبوسرانی در اختیار شهروندان قرار می گیرد.


لازم به ذکر است؛ در این دیدار مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران، رییس مرکز فعالیتهای دینی و تعدادی از مدیران شهری، معاون شهردار تهران را همراهی کردند.



نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی