شناسه خبر : 30114
تاریخ انتشار : 1398/01/27 12:54
اقدام‌های بی‌حاصل نمایندگان ما در مجلس

نور نیوز طرح دوفوریتی مجلس ایران برای تحریم محصولات اپل را بررسی می کند

اقدام‌های بی‌حاصل نمایندگان ما در مجلس

در حالی امروز، تعدادی از نمایندگان در حال تدوین طرحی دو فوریتی برای تحریم شرکت آیفون از سوی کشورهای اسلامی هستند که گوشی آمریکایی آیفون در ایران حداقل  10 درصد سهم بازار را در اختیار دارد

نور نیوز: آمریکا روز به روز به شکل خصمانه‌تری مقابل ایران می‌ایستد. دیشب وزارت خزانه داری آمریکا، لیست تازه ای از اشخاص و شرکت‌های بلاک شده توسط این سازمان را در هزار و 300 صفحه ارائه کرد. فشارها در حالی روز به روز بیشتر می‌شود که اقدامات مسئولین در ایران، چنگی به دل نمی‌زند. پوشیدن لباس سپاه پاسداران اسلامی یا تحریم کردن آیفون در ایران! ماحصل جلسه‎‌هایی است که در مجلس شورای اسلامی گذاشته می‌شود. رئیس کمیسیون امنیت ملی پیش از این اعلام کرده بود که ?? طرح برای مقابله با اقدامات آمریکا علیه ایران تدوین شده است که به تدریج در کمیسیون امنیت ملی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. به نظر می‌رسد یکی از این طرح‌ها، تحریم خودمان است!


در حالی امروز، تعدادی از نمایندگان در حال تدوین طرحی دو فوریتی برای تحریم شرکت آیفون از سوی کشورهای اسلامی هستند که گوشی آمریکایی آیفون در ایران حداقل  10 درصد سهم بازار را در اختیار دارد. سوالی که در این میان برای نمیاندگان مجلس مطرح نیست این است که با تحریم آیفون مردم کشور ما بیشتر متضرر می‌شوند یا دولت آمریکا؟


خوب است بدانید که اپل طی پاییز ???? بیش از ?? میلیون دستگاه آیفون در ایالات متحده‌ی آمریکا به فروش رسانده است که نشان از افزایش سهم این کمپانی به ?? درصد در بازار آمریکا دارد. .


همچنین در سال 2018 اعلام شد که عملکرد اپل در درآمدزایی در سه ماهه‌ی سوم سال ???? بهتر از حد انتظار بوده است و به همین دلیل، ارزش هر سهم این شرکت افزایش یافته است. کسب عنوان اولین شرکت تریلیون دلاری یک دستاورد بزرگ برای کوپرتینویی‌هاست و همین‌طور برای دو استیو (جابز و وزنیاک) که در روز اول آوریل ???? اپل را تاسیس کردند، افتخاری بزرگ به شمار می رود. در چنین شرایطی آیا تحریم محصولات اپل برای آمریکایی ها یک تهدید است؟


 


 


 



کلید واژگان
تحریم آیفون
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی