شناسه خبر : 153180
تاریخ انتشار : 1402/07/25 02:04
بلینکن هم در حین دلداری به پناهگاه گریخت!

بلینکن هم در حین دلداری به پناهگاه گریخت!

وزیر خارجه آمریکا که در تل‌آویو به سر می‌برد، امروز عصر در حالی برای دلداری به نتانیاهو و بررسی دقیق‌تر اوضاع در جلسه وزارت جنگ رژیم صهیونیستی حاضر شده بود، پس از حملات نیروهای مقاومت، این نشست لغو شد و همه به پناهگاه‌ها گریختند.

نورنیوز ـ گروه بین‌الملل: آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا که در تل‌آویو به سر می‌برد، امروز عصر در حالی برای دلداری به نتانیاهو و بررسی دقیق‌تر اوضاع در جلسه وزارت جنگ رژیم صهیونیستی حاضر شده بود که هم‌زمان نیروهای مقاومت فلسطین مجددا تل‌آویو و چند شهرک صهیونیستی را هدف حملات راکتی قرار دادند.

منابع اسرائیلی می‌گویند پس از این حملات، این نشست لغو شد و همه به پناهگاه‌ها گریختند.

«امیت سیگال» خبرنگار شبکه ۱۲ پس از این اتفاق نوشته: عجب عکسی می‌شد؛ بلینکن در کنار نتانیاهو، بنی‌گانتز، ادرعی و آیزنکوت در یک قاب و در پناهگاه گرفتار شده‌اند...

بلینکن از طرف بایدن ماموریت دارد با ایفای نقش «پلیس خوب» به افکار عمومی دنیا این‌گونه القاء کند که آمریکا در تلاش برای عدم حمله زمینی صهیونیست‌ها به غزه است.

وزیر خارجه آمریکا روز جمعه ابتدا با تایید ایده نتانیاهو مبنی بر «با خاک یکسان کردن غزه»، تلاش کرده بود مصر و عراق را برای پذیرش اهالی غزه متقاعد کند، اما برآوردهای میدانی آنها را از این تصمیم بازداشت تا سناریوی پلیس خوب را کلید بزنند!


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی