شناسه خبر : 152194
تاریخ انتشار : 1402/07/09 13:49
بازی جدید آمریکایی‌ها با اوکراین

بازی جدید آمریکایی‌ها با اوکراین

مجلس سنای آمریکا لایحه بودجه 45 روزه را تصویب کرد تا دولت این کشور به تعطیلی کشیده نشود اما لایحه تصویب شده فاقد هرگونه بودجه برای کمک به اوکراین است.

نورنیوز ـ گروه بین‌الملل: رسانه‌های آمریکا از تصویب لایحه برای جلوگیری از تعطیلی فعالیت‌های دولت فدرال آمریکا بدون تعیین بودجه برای کمک به اوکراین خبر دادند.

نشریه هیل نوشت: پس از تصویب لایحه جلوگیری از تعطیلی فعالیت دولت فدرال ایالات متحده که بدون تعیین بودجه برای کمک به اوکراین حاصل شد، «کوین مک کارتی» رئیس مجلس نمایندگان تاکید کرد او همچنان از این کشور حمایت می‌کند، اما قبل از ارائه کمک‌های مالی جدید، باید طرحی ارائه شود که در آن «تعریف پیروزی در جنگ اوکراین» مشخص شده باشد!

گاردین هم نوشت: حتی پس از تصویب شدن لایحه مورد نیاز برای فعال نگه داشتن دولت آمریکا و جلوگیری از تعطیلی این دولت، «جو بایدن» خواستار در نظر گرفته شدن بسته حمایتی از اوکراین شده  و گفته برای در نظر گرفتن بسته حمایتی جدید از اوکراین، پافشاری خواهد کرد.

آسوشیتدپرس نیز در گزارشی نوشت: بسیاری از قانون‌گذاران اذعان دارند که با ادامه یافتن جنگ بین روسیه و اوکراین، کسب موافقت برای کمک به اوکراین در کنگره دشوارتر خواهد شد زیرا مقاومت جمهوری‌خواهان در برابر ارائه کمک‌های بیشتر به اوکراین در کنگره شدت گرفته است.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی