شناسه خبر : 136226
تاریخ انتشار : 1401/12/20 17:41
بنزین گران نمی‌شود

بنزین گران نمی‌شود

وزیر نفت تاکید کرد: در سال آینده هیچ‌گونه افزایش قیمتی در بنزین و گازوییل نخواهیم داشت و این موضوع نه در لایحه دولت و نه در مذاکرات مجلس مطرح نشده است.

نورنیوز - گروه اقتصاد: جواد اوجی امروز در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه خط انتقال ۱۶ اینچ تربت جام در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه فاز ۲ ذخیره سازی شوریجه از سال گذشته آغاز شده بود، اظهار داشت: ۲ خط لوله به سمت شمال شرق کشور احداث خواهد شد.

او ادامه داد: اقدام زیربنایی است تا چالشی برای سال‌های آتی نخواهیم داشت.

وزیر نفت تاکید کرد: زمستان سختی را پشت سر گذاشتیم، اما با اقدامات مجموعه صنعت نفت بدون قطعی برق و گاز از زمستان عبور کردیم.

اوجی تاکید کرد: در سال آینده هیچ‌گونه افزایش قیمتی در بنزین و گازوییل نخواهیم داشت و این موضوع نه در لایحه دولت و نه در مذاکرات مجلس مطرح نشده است.

او با اشاره به نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال و افزایش تقاضا برای بنزین، بیان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده تمامی جایگاه‌ها مجهز شده و ۶۰ هزار نفر در ایام عید نوروز آماده‌باش خواهیم داشت.

وزیر نفت با بیان اینکه تولید بنزین افزایش خواهد داشت، افزود: همچنین انتقال و لجستیک مطلوب خواهد بود و هیچ مشکلی در تامین بنزین در ایام عید نخواهیم داشت.

اوجی با تایید تجارت فرآورده در کشور، ادامه داد: تمام نیاز داخل با تدابیر پالایشگاه‌ها و مدیریت مصرف در داخل تامین می‌شود.

وی در خصوص اختصاص سهمیه نوروزی بنزین نیز گفت: در این مورد تصمیمی در دولت گرفته نشده است.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی