شناسه خبر : 135104
تاریخ انتشار : 1401/12/17 17:04
«محمود کریمی » در زابل از منجی عالم بشریت خواند

«محمود کریمی » در زابل از منجی عالم بشریت خواند

جشن میلاد منجی عالم بشریت با سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان و مداحی گروهی از مدیحه سرایان از جمله حاج محمود کریمی در زابل برگزار شد

نورنیوز - گروه فرهنگ و جامعه: جشن میلاد منجی عالم بشریت با سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان و مداحی گروهی از مدیحه‌سرایان از جمله حاج محمود کریمی در زابل برگزار شد.

حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان از خطبای دینی پیش از این درباره اینکه بهترین مکان برای برگزاری جشن نیمه شعبان کجاست، گفته بود: از قدیم، جشن‌های مردمی بوده است، برای برگزاری جشن نیمه شعبان به سرحدات بروید، البته نمی‌گویم که شهرها جشن‌ها اشباع شده یا نیازها برطرف شده است، ولی وقتی به لب مرز می‌روی، چون آنجا محدودیت‌هایی وجود دارد، بهترین مکان برای جشن‌های نیمه شعبان است.

وی با تأکید بر اینکه برگزاری جشن در مناطق محروم به خصوص مناطق مرزی بهترین اولویت برای برگزاری جشن ولادت امام زمان (عج) است، افزود: جفت این‌ها در زابل جمع شده است. امسال نیمه شعبان می‌خواهیم به خدمت مردم زابل برویم.

بر اساس گزارش آنا، برنامه جشن میلاد منجی عالم بشریت امروز با سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان و مولودی‌خوانی جمعی از مداحان کشور از جمله محمود کریمی برگزار شد


نورنیوز
کلید واژگان
نیمه شعبان
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی