شناسه خبر : 130073
تاریخ انتشار : 1401/11/25 21:49
نیکی هیلی رسما نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا شد

نیکی هیلی رسما نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا شد

فرماندار پیشین کارولینای جنوبی که اصالتی هندی دارد و در خانواه‌ای سیک به دنیا آمده با انتشار ویدیویی که در آن می‌گوید: «من نیکی هیلی هستم و خود را برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 نامزد می‌کنم» به صورت رسمی وارد کارزار انتخاباتی ریاست جمهوری سال آینده آمریکا شد.

نورنیوز - گروه بین‌الملل: نیکی هیلی، سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل متحد، رسما اعلام کرد که در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ نامزد خواهد شد.

فرماندار پیشین کارولینای جنوبی با انتشار ویدیویی که در آن می‌گوید: «من نیکی هیلی هستم و خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ نامزد می‌کنم» به صورت رسمی وارد کارزار انتخاباتی ریاست جمهوری سال آینده آمریکا شد.

او که از یاران نزدیک و وفادار ترامپ به شمار می‌رفت قرار است روز چهارشنبه به صورت رسمی در یک سخنرانی در چارلستون کارولینای جنوبی، از برنامه انتخاباتی خود رونمایی کند. 

هرچند هیلی پس از ترامپ نخستین جمهوری‌خواهی است که برای حضور در انتخابات ۲۰۲۴ اعلام حضور کرده اما نام‌های دیگری چون  ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا، مایک پنس معاون رئیس جمهور سابق، تیم اسکات سناتور ایالات متحده از کارولینای جنوبی، کریس سونونو فرماندار نیوهمپشایر و آسا هاچینسون فرماندار سابق آرکانزاس و همچنین مایک پمپئو، وزیر خارجه ترامپ از دیگر کسانی هستند که نامشان برای نامزدی در انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا شنیده می‌شود.

این سیاستمدار که اصالتی هندی دارد و در خانواه‌ای سیک به دنیا آمده در ویدیوی انتخاباتی خود می‌گوید: «زمان برای نسل جدیدی از رهبری فرا رسیده است. ما باید بار دیگر مرزهایمان را ایمن کنیم و غرور و هدف کشورمان را تقویت نماییم.» اشاره‌هایی که نشان می‌دهد او هم مانند ترامپ و برخلاف دموکرات‌ها به دنبال محدود کردن مهاجرت و جلوگیری از ورود پناهجویان به این کشور خواهد بود.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی