شناسه خبر : 110469
تاریخ انتشار : 1401/07/08 18:42
مولوی عبدالحمید از آشوبگران اعلام برائت کرد

مولوی عبدالحمید از آشوبگران اعلام برائت کرد

امام جمعه مسجد مکی زاهدان در پی حادثه امروز این شهرستان گفت: این حادثه تلخ و ناگوار است و این حادثه مورد بررسی قرار بگیرد تا مشخص شود چه دست‌هایی در کار بودند.

نورنیوز - گروه سیاست: «مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی»، امام جمعه مسجد مکی زاهدان  بعد از حمله تروریستی به یک کلانتری در شهر زاهدان ‌اعلام کرد: از مردم استان سیستان و بلوچستان می‌خواهم به شایعاتی که در سطح شهر در حال چرخش است گوش ندهند.

او با بیان اینکه شیعه و سنی در کنار هم سال‌هاست که در استان زندگی می‌کنند و وقایع رخداده امروز دست عوامل نفوذی دشمن بوده است، تأکید کرد: از عوامل نیروهای امنیتی و انتظامی استان درخواست می‌کنیم که با عوامل اغتشاشات امروز با قاطعیت برخورد کنند.

مولوی عبدالحمید با بیان اینکه این حادثه تلخ و ناگوار است و باید مورد بررسی قرار بگیرد تا مشخص شود چه دست‌هایی در کار بوده‌اند، تصریح کرد: آنچه اکنون نیاز جامعه است، آرامش بوده و مردم شهرستان باید آرامش خود را حفظ کنند و از هر نوع تحریک اجتناب کنند.

امام جمعه مسجد مکی زاهدان  خاطرنشان کرد: به شایعات توجه نشود و پیام و اعتقاد من همین است که آرامش حفظ شود و حرف کس دیگری را قبول نکنید. دشمنان قسم خورده اهداف خاصی دارند تا از شرایط بحرانی سوءاستفاده کنند.

او افزود: مردم با اقداماتی نسنجیده فرصت سوءاستفاده به دشمنان را ندهند تا این موضوع باعث برادرکشی و متشنج‌ شدن منطقه نشود.

در پی حمله تروریستی به یک کلانتری در شهر زاهدان که ترویست‌ها قصد تخریب ‌کلانتری را داشتند، شورای تأمین استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد: ‌افرادی ساعتی پیش قصد داشتند با تیراندازی اوضاع شهر را ناامن کنند که با هوشیاری و واکنش نیروهای امنیتی و انتظامی اوضاع کنترل شده است.


تسنیم
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی