شناسه خبر : 107989
تاریخ انتشار : 1401/06/27 10:25
جمهوری اسلامی مظلوم

کمیل خجسته

جمهوری اسلامی مظلوم

جمهوری اسلامی برای دفاع از زن ایرانی باید علاوه بر برخورد با متخلف، روش‌هایش را بروز کند. وگرنه پیروز میدان کسی خواهد بود که از روش‌های درست برای پیشبرد اهدافش چه حق و چه ناحق استفاده می‌کند.

سایر رسانه‌ها: کمیل خجسته - اما جمهوری اسلامی مظلوم فایده ندارد. جمهوری اسلامی اگر بخواهد به اهدافش برسد و چتر حمایت پدرانه‌اش روی سر مردمش باشد باید همان حرف رهبری را در دیدار دانشجویان و حرم امام سال۱۴۰۰ آویزه گوشش کند:

« #زنده‌ماندنانقلاب به اینست که پی در پی #نوآوری داشته باشد. تحول داشته باشد... امروز کشور به یک حرکت جهادی و جهشی نیازمند است. این تحول باید در همه بخش‌های اداری و #حکمرانی کشور و بخش‌هایی از سبک زندگی عمومی قرار بگیرد. هدف این تحول، حفظ و تقویت اصول انقلاب و نوآوری در شیوه‌ها و روش‌هاست. این جزو #مسلماتگام_دوم است.»

مثلاً در همین فقره حجاب، محیط با حجاب و عفاف و حیا، شرط اولی است که زن می‌تواند با آرامش و امنیت وارد فعالیت اجتماعی شود. وظیفه جمهوری اسلامی است که این محیط را برای زن و حفاظت از خانواده ایجاد کند. اما همانطور که دشمنی وجود دارد که از ۱۳۰۷ شمسی با روش‌های مختلف و نو از باتوم و کشتار مسجد گوهرشاد تا کمپین و.. تلاش کرده تا محیط اجتماعی را برای زن ایرانی ناامن کند. جمهوری اسلامی برای دفاع از زن ایرانی باید علاوه بر برخورد با متخلف، روش‌هایش را بروز کند. وگرنه پیروز میدان کسی خواهد بود که از روش‌های درست برای پیشبرد اهدافش چه حق و چه ناحق استفاده می‌کند.


فارس
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی