شناسه خبر : 102826
تاریخ انتشار : 1401/05/30 13:54
نماینده مجلس آمریکا: اسرائیل باید پاسخگوی اعمالش باشد

نماینده مجلس آمریکا: اسرائیل باید پاسخگوی اعمالش باشد

نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا، ضمن محکوم ساختن حمله اخیر رژیم صهیونیستی به سمن‌های (سازمان‌های مردم نهاد) فلسطینی خواهان واکنش کاخ سفید به این واقعه شد و تأکید کرد: سکوت دیگر جایز نیست و باید اسرائیل را برای اعمالش پاسخگو کنیم.

نورنیوز - گروه بین‌الملل: «رشیده طالب»، نماینده فلسطینی تبار ایالت میشیگان در واکنش به یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به دفاتر هفت سازمان مردم نهاد فلسطینی و تعطیلی آنهادر بیانیه‌ای از دولت خواست تا این اقدام را محکوم کرده و برای بازگشایی این دفاتر اقدام کند.

در بیانیه این قانونگذار آمریکایی با اشاره به گذشت ۱۰۰ روز از شهادت شیرین ابوعاقله، خبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره به دست تک تیراندازان اسرائیلی آمده است: دولت آپارتاید (اسرائیل) هفت سازمان حقوق بشری را که در کانون مبارزه در راه آزادی و معاش میلیون ها فلسطینی بودند، تعطیل کرد.

به نوشته طالب، این اقدام ها نتیجه مستقیم کوتاهی دولت بایدن در دفاع از حقوق مردم فلسطین در برابر نژادپرستی و پاکسازی قومی است.

او افزود: سکوت کشورمان زمینه ساز خشونت و مرگ و میر بیشتر است. باید اسرائیل را پاسخگوی اعمالش ساخت.

علاوه بر طالب، «آیانا پریسلی»، نماینده ایالت ماساچوست نیز با محکوم ساختن یورش اخیر توئیت کرد: اتهام‌های بی اساس پیامدهای جدی داشته و آمریکا باید از اسرائیل بخواهد تا در اقدام های خود تجدیدنظر کند.

پیشتر وزارت امور خارجه آمریکا و ۹ کشور اروپایی از حمله ۲۷ مرداد به سمن های مذکور ابراز نگرانی کرده بودند.


ایرنا
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی