شناسه خبر : 100413
تاریخ انتشار : 1401/04/22 10:36
دمای هوا تا 2 درجه کاهش خواهد داشت

دمای هوا تا 2 درجه کاهش خواهد داشت

کارشناس سازمان هواشناسی گفت که از امروز تا 2 درجه از دمای هوا کاسته خواهد شد، اما ماندگاری هوای گرم در کشور وجود خواهد داشت.

نورنیوزـگروه جامعه: «کبری رفیعی» درباره وضعیت آب و هوا اظهار داشت: آسمان تهران امروز صاف و همراه با وزش باد خواهد بود. بیشینه دما در پایتخت نسبت به  روز گذشته سه درجه کاهشی است و دما از ۴۰ درجه به به ۳۶ درجه بالای صفر رسید.

به گفته وی، در اوایل امشب مجدد تداوم بارش‌ها را در بخش‌هایی از هرمزگان، جنوب استان کرمان و جنوب شرق استان فارس شاهد خواهیم بود که در برخی از مناطق این بارش‌ها همراه با وزش باد شدید موقتی خواهد بود. 

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از روز جمعه مجدد مناطق جنوب شرق سیستان و بلوچستان و روزهای شنبه و یکشنبه بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان و هرمزگان رگبار باران و رعد و برق را تجربه خواهند کرد.

وی ادامه‌داد: وزش باد شدید موقتی که گاهی همراه با خیزش گرد و خاک است را در این مناطق پیش‌بینی می‌کنیم که این شرایط در مناطق مستعد همراه با بارش تگرگ خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی بیان‌داشت: در پنج روز آینده در بخش‌هایی از شرق، شمال شرق، جنوب،‌ جنوب شرق، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد شدید را شاهد خواهیم بود که در مناطق مستعد با خیزش گرد و خاک همراه است.

وی افزود: برای سه روز آتی نیز احتمال انتقال گرد و خاک از عراق به مناطق جنوبی،‌ غربی و جنوب غربی کشور وجود دارد.


ایرنا
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی