شناسه خبر : 74062
تاریخ انتشار : 1400/05/05 18:05
مرصاد؛ کمین گاهی برای افشا و نابودی  ترور و خیانت

نورنیوز بررسی کرد؛

مرصاد؛ کمین گاهی برای افشا و نابودی ترور و خیانت

سوال ملت ایران از مدعیان حقوق بشر غربی این است که چگونه ادعای مبارزه با تروریسم سر می‌دهند در حالی که رسما میزبان گروهک تروریستی هستند که در کارنامه‌اش تنها ترور و جنایت وخیانت ثبت شده است

نورنیوز-گروه سیاسی: سوم تا ششم مرداد ماه سال 1367 و عملیات غرور افرین مرصاد یاد آور روزهای سرنوشت‌سازی در تاریخ ملت ایران است. نبرد هم زمان و رو در رو با دشمنان بعثی و فرقه تروریستی منافقین که وعده تصرف ایران را به اربابان خارجی خود داده بود،یکی از مقاطع خاص و تعیین کننده در جریان 8 سال دفاع مقدس بود. پس از پذیرش قطعنامه 598 از سوی جمهوری اسلامی، منافقین با توهم ضعف نیروهای مسلح ایران با نقشه ای احمقانه و با  استفاده از تجهیزات اهدایی غرب و شیوخ مرتجع عرب و پشتیبانی هوایی و توپخانه ارتش صدام  به قصد تصرف تهران از مرزهای غربی کشور عبور کردند.

تروریستهای فرقه رجوی در مسیر حرکت به سمت کرمانشاه با کشتار بی‌رحمانه مردم بیگناه شهرهای مرزی پرونده ترور و جنایت علیه مردم ایران را تکمیل کردند و نشان دادند که برای کسب قدرت، حاضر به عبور از دریای خون مردم مظلوم و بی دفاع ایران هستند.  افسانه فتح تهران اما خیلی زود به جهنم مجسم برای  منافقین مزدور مبدل شد و با مقاومت ملت و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و رشادت رزمندگانی چون شهید سپهبد صیاد شیرازی در عملیات مرصاد، آرزوهای بچه گانه تروریست های هم دست با دشمنان ایران زمین نقش بر آب شد.

این رخداد تاریخی که امسال سی و سومین سالگرد آن است،همواره فرصتی مغتنم برای بازبینی پرونده سراسر جنایت این فرقه منحرف و تبیین ابعاد تروریستی این گروه ضد ایرانی است . ترور 17 هزار نفر از مردم کوچه و بازار ،کارنامه این گروهک جنایتکار را به سندی غیر قابل انکار برای اثبات ماهیت  تروریستی ان تبدیل نموده است.

انفجار دفتر ریاست جمهوری و حزب جمهوری اسلامی و ترور بسیاری از شخصیت‌های برجسته انقلاب، کشتار مردم بی‌گناه در تهران،جنایت در شیراز، کشتار مردم در اهواز و... را می‌توان به این کارنامه سیاه افزود. به واقع اگر مجامع حقوق بشری به جای رویکرد سیاسی به وظیفه حقوقی و انسانی خود عمل می کردند قطعا بارها و بارها سران این گروهک تروریستی را به جرم نسل کشی و جنایت علیه بشریت باید به پای میز عدالت و مجازات می کشاندند

تشابه اقدامات و رفتار منافقین با گروههای تروریستی دیگر چون داعش،النصره و...  که کشتار زنان و کودکان، سر بریدن و تکه‌تکه کردن اسرا و مردم غیر نظامی تنها بخش کوچکی از جنایات آنان است این سوال بزرگ را در اذهان عمومی ایجاد کرده است که چرا مجامع جهانی بویژه کشورهای اروپایی و آمریکایی در برخورد با تروریسم از الگوی استاندارد دوگانه استفاده می کنند و به جای برخورد با سردمداران و عناصر گروهک نفاق به آنان در کشورهای خود پناه داده اند؟! 

نکته مهم آنکه جنایات سران تروریست فرقه منافقین صرفا شامل ترور غیر نظامیان نبوده است بلکه به جنایات آنها باید ترور شخصیت و جنایت علیه زنان و دختران ایرانی را نیز افزود که  سراب آزادی خواهی و آرمان جویی ادعایی سران این فرقه را واقعی دانستند و از خانه و خانواده خویش بریدند  و در کمپ‌های منافقین با فجیع ‌ترین شرایط غیر انسانی و خلاف اخلاق و عفت مواجه شدند.

زنان و دختران فریب خورده‌ای که نه تنها به آزادی و آرمان خواهی نرسیدند بلکه به دست سران این فرقه از جمله مسعود رجوی مورد تجاوز و تعرض قرار گرفته و شخصیت و هویت انسانی آنها به تاراج رفت. به گفته بریدگان از این فرقه، زنان و دختران اسیر شده در دام فرقه رجوی به بردگانی مبدل شده اند که سرنوشت هر کدام از آنها پرونده قطوری از جنایت ضد بشری سران گروهک منافقین را تشکیل می‌دهد. 

بعد دیگر فرقه تروریستی منافقین خیانت مستمر به ملت ایران و در رآس آن همراهی همه جانبه با رژیم صدام در طول 8 سال جنگ تحمیلی و پشتیبانی از کشتار و جنایت علیه ملت ایران بوده است. نکته مهم این است که این گروهک تروریست، پس از سال 2003 و اشغال عراق از سوی آمریکا نیز با استقرار در کمپ اشرف تحت حمایت آمریکا قرار گرفت و تا سال 2013 به جنایت علیه ایران و جاسوسی برای دشمنان قسم خورده مردم ایران  ادامه دادند .

بدلیل خوش خدمتی منافقین برای واشنگتن و کمک به اقدامات ضد ایرانی واشنگتن، درسپتامبر 2013، آمریکا اعلام کرد که نام گروهک منافقین را از فهرست سازمان‌های تروریستی حذف کرده و آنها اجازه فعالیت در خاک آمریکا را نیزدارند. 
ماهیت خیانت‌کارانه این فرقه پس از انتقال باقی مانده اعضای آن به آلبانی در قلب اروپا همچنان ادامه پیدا کرد و طی سال‌های اخیر، کشورهای غربی برای بازسازی و پشتیبانی از آنها با میزبانی و حتی حضور مقامات ارشد سیاسی و امنیتی شان در نشست‌های این فرقه تلاش می کنند تا به این گروهک تروریستی مشروعیت سیاسی در قالب اوپوزیسیون ضد ایران بدهند.

امسال نیز این رفتار  ستیزه جویانه علیه مردم ایران  از جانب سیاسیون آمریکایی و اروپایی تکرار شد و  با حضوردر سیرک منافقین به موضع گیری علیه ایران پرداختند. 
این اقدامات از سوی غربی‌ها در حالی صورت گرفته است که علی رغم تلاش چندساله غرب و مرتجعین عرب برای پنهان سازی ماهیت تروریستی و ضد بشری فرقه منافقین، نه تنها رفتار تروریستی منافقین در اشکال مختلف ادامه دارد بلکه حافظه مردم ایران و عراق نیز همچنان مملو از سوابق جنایتکارانه و ضد بشری فرقه رجوی است.

همراهی و نقش آفرینی در ترور دانشمندان هسته‌ای ایران، تحرکات علنی و استقبال گسترده این فرقه از تروریسم اقتصادی و علمی غرب علیه ملت ایران، روابط آشکار با رژیم صهیونیستی به عنوان دشمن قسم خورده ملت ایران، روابط همه جانبه و علنی با رژیم سعودی برای موج سواری در رخدادهای امنیتی در ایران تنها بخشی از اقداماتی است که این گروهک برای ایجاد مقبولیت و استفاده از پشتیبانی های مالی دشمنان ایران به آن مبادرت می کند.

نگاهی به اقدامات این گروهک برای موج سواری در برخی اعتراضات صنفی در کشور و تشویق علنی برای استفاده از سلاح در تجمعات و هدف قرار دادن نیروهای انتظامی و حافظان امنیت، نشان می دهد که ادعای تغییر در رویکردهای تروریستی و مسلحانه و تبدیل شدن منافقین به اپوزیسیون سیاسی تنها پوششی برای تداوم جنایت و آدم کشی است.

سیمای نفاق در برنامه های روزهای گذشته با پخش تصاویری از تمرینات تیراندازی باصطلاح کانونهای شورشی در داخل کشور عملا در تلاش است تا بهره گیری از الگوی درگیری مسلحانه و ایجاد ناامنی و کشته سازی در کشور را به عنوان ضرورت جدید ترویج کند

به نظر می رسد شکست مکرر برنامه های ایجاد ناامنی و بی ثباتی در داخل و محدود سازی جمهوری اسلامی در منطقه در کنار ناکامی دشمن  در پروژه ناامید سازی مردم که بی فرجامی آن در انتخابات اخیر ریاست جمهوری وحضور خارج از تصور معاندین به وقوع پیوست، میزان استیصال دشمنان را به حدی رسانده که ابلهانه در حال حرکت به سمت فعالیت هایی از جنس اقدامات تروریستی منافقین در گذشته هستند.

مرصاد،تجربه افتخار امیزی است که مردم سلحشور ایران برای دفاع از استقلال و امنیت و ثبات کشور، قادرند ان را دهها و صدها بار دیگر، پیروزمندانه بر علیه هر متجاوزی تکرار کنند‌.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی