شناسه خبر : 74003
تاریخ انتشار : 1400/05/04 14:27
تبعیض علیه مسلمانان در آمریکا در حال افزایش است

تبعیض علیه مسلمانان در آمریکا در حال افزایش است

شورای روابط آمریکا- جهان اسلام (کی ای آی ار) درگزارشی اعلام کرد: موارد تبعیض و محدودیت علیه مسلمانان آمریکا در ماه مه و ژوئن گذشته افزایش یافته است.

نورنیوز-گروه بین‌الملل: سایت اکسیوس روز یکشنبه نوشت: شورای روابط اسلامی آمریکایی که بزرگترین سازمان اسلامی در این کشور است، گزارشی را منتشر کرده که در آن حوادث تبعیض  علیه مسلمانان مستندسازی شده است.

این سایت افزود: شورای مذکور تصمیم گرفته است که گزارش مذکور را که هر ساله در پایان سال منتشر می کند، این بار اواسط سال ارائه کند و دلیل آن هم افزایش مواد تبعیض علیه مسلمانان است.

این سازمان در بیانیه ای ابراز کرد: این گزارش روی 38 مورد از  صدها مواردی که توسط این شورا مستندسازی شده، تمرکز کرده است. هدف این گزارش، ارائه نگاهی اجمالی از زندگی روزمره مسلمانان در آمریکاست که همچنان با تهدید کشنده اسلام هراسی روبرو هستند.

در این گزارش، افزایش جنایات نفرت انگیز علیه مسلمانان در پی درگیری های اسرائیل و فلسطین در ماه مه گذشته مستندسازی شده و این سازمان به افزایش چنین حوادثی علیه مساجد و اقدامات تخریبی در آنها اشاره کرده است.

براساس گزارش مذکور، قلدری علیه دانش آموزان مسلمان با میانگین بالایی در حال افزایش است تا حدی که به یک مورد اشاره کرده است که در آن یک معلم، کودکی مسلمان را تروریست خوانده است.

سازمان روابط آمریکایی اسلامی در پایان اورده است: اسلام هراسی نه فقط برای مسلمانان بلکه برای همه جوامع و صلح آن، یک خطر و تهدید است .


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی