شناسه خبر : 73911
تاریخ انتشار : 1400/05/01 18:28
کرونا در سرزمین‌های اشغالی سر به فلک کشید

کرونا در سرزمین‌های اشغالی سر به فلک کشید

در روز گذشته در سرزمین‌های اشغالی فلسطین یک‌هزار و 263 نفر و در طول هفته گذشته 7900 نفر مبتلا به ویروس کرونا شناسایی شده‌اند، در حالی‌که این رقم در هفته قبل 4531 نفر بوده و نشان از افزایش حدود 174 درصدی ابتلا دارد.

نورنیوز ـ گروه بین‌الملل: وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی صبح امروز جمعه اعلام کرد که تعداد بیماران بدحال کرونا در سرزمین‌های اشغالی به 81 نفر رسیده است.

این بالاترین رقم از ابتدای ماه مه است و نسبت به هفته گذشته 29 نفر افزایش داشته است.

در روز گذشته نیز یک‌هزار و 263 نفر و در طول هفته گذشته 7900 نفر مبتلا به ویروس کرونا شناسایی شده‌اند، در حالی‌که این رقم در هفته قبل 4531 نفر بوده و نشان از افزایش حدود 174 درصدی ابتلا دارد.

تعداد دستگاه‌های اکسیژن طی هفته گذشته ثابت مانده و اکنون در اختیار 17 نفر است. تعداد بیماران بستری در سراسر اراضی اشغالی فلسطین از 99 به 167 نفر افزایش یافته است.

هفته گذشته 12 بیمار جان خود را از دست دادند و 6443 نفر از ابتدا تاکنون در فلسطین اشغالی جان باخته‌اند.

بر این اساس تعداد کل افراد مبتلا به 857،554 نفر رسیده است. این افزایش در شرایطی است که محدودیت‌های جدید ستاد کرونا برای کاهش بیماری و افزایش تعداد واکسیناسیون به تصویب رسیده است.

دیروز پنج‌شنبه در ستاد کرونای رژیم صهیونیستی در خصوص اعمال طرح برچسب سبز برای مقررات کسب و کار تصمیم گرفته شد و همچنین محدودیت‌هایی در ورود و خروج از سرزمین‌های اشغالی از طریق فرودگاه بن گوریون به تصویب رسید.

پیش از این در زمان نخست‌وزیری نتانیاهو، تل‌آویو مدعی واکسیناسیون کامل شهروندان اسرائیلی با واکسن آمریکایی فایزر شده بود.

البته این واکسن در حالی به طور کامل در اختیار این رژیم قرار گرفت که بسیاری از کشورهای ثبت نام کرده در سبد کوواکس سازمان بهداشت جهانی هنوز سهمیه خود را دریافت نکرده‌اند.  


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی