شناسه خبر : 72801
تاریخ انتشار : 1400/03/31 13:42
ثبت مشخصات و حسابررسی کاربران کریپتولند

ثبت مشخصات و حسابررسی کاربران کریپتولند

در پی دستگیری مدیران صرافی کریپتولند و مسدود شدن حساب‌های مشتریان این سایت، فرآیند حسابرسی کاربران از روز سه‌شنبه، اول تیرماه، آغاز می‌شود.

نورنیوز-گروه اقتصادی: پس از دستگیری مدیران صرافی کریپتولند، جمعی از سرمایه گذارانی که از طریق در این درگاه به فعالیت خرید و فروش ارزهای دیجیتال می‌پرداهتند روند قانونی برای بازستانی اموال را از طریق دادگاه جرایم اقتصادی پیگیری کردند.

با گذشت چهل روز از آغاز این اتفاق امروز اطلاعیه‌ای در خصوص آغاز روند عودت داریی‌ها منتشر شد.

نریمانی بازپرس این پرونده با اشاره به رسیدگی به این پرونده گفته بود: بازگشت پول مردم خارج از این روند پرداخت خواهد شد. بنابراین مردم نگران نباشند. تلاش ما بازگشت هرچه سریع‌تر دارایی مردم است.

در همین راستا با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی ضابطین قضایی و دستور مقام قضایی، کاربران این سایت باید به منظور احراز هویت مشخصات خود را در سایت cryptoland.com  ثبت کنند تا در روند بازرسی مورد بررسی قرار گیرد.

رمزارز یا ارزرمزی یا کریپتوکارنسی یک نوع ارز مجازی است که امنیت آن توسط فناوری رمزنگاری تامین می‌شود، به طوری که رمزگشایی از آن بسیار دشوار و بعضا غیرممکن است. ارز‌های رمزنگاری شده عموما توسط مرکز خاصی کنترل نمی‌شوند، سریع و مقرون به صرفه‌اند، محدودیت جغرافیایی ندارند و از همه مهم‌تر با دغدغه‌ی حفظ حریم خصوصی ایجاد شده‌اند.


درخواست جمعی از کاربران درگاه اینترنتی کریپتولند برای رسیدگی به پرونده


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی