شناسه خبر : 70556
تاریخ انتشار : 1400/03/24 13:32
پخش سومین قسمت مستند "غیررسمی" رهبر معظم انقلاب اسلامی

پخش سومین قسمت مستند "غیررسمی" رهبر معظم انقلاب اسلامی

روایتی از دیدارهای پنج‌شنبه‌ای فعالان حوزه‌ی علم و فناوری با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سومین قسمت از مجموعه مستند «غیر رسمی» روز دوشنبه 24 خرداد، ساعت 19:15 از شبکه سوم سیما، سایت و صفحات KHAMENEI.IR در شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شود.

نورنیوز-گروه سیاسی: یکی از برنامه‌های مستمر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که از سالهای گذشته برقرار بوده، برگزاری جلسات گوناگون با طیف‌های مختلف علمی، اجتماعی، فرهنگی و هنری است. جلساتی که در فضایی متفاوت از دیدارهای رسمی برگزار شده و رهبر انقلاب پای صحبتها و درددل‌‌های حاضران می‌نشینند که بخشی از این جلسات، از سال 95 در قالب جلسات «پنج‌شنبه‌ای» برگزار شده است.
 
مؤسسه‌ی پژوهشی- فرهنگی انقلاب اسلامی (دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای)، روایتی از این دیدارها را در مجموعه مستند «غیر رسمی» تولید کرده است.

همچنین این مستند سه‌شنبه 25 خرداد ساعت 17 از شبکه خبر، چهارشنبه 26 خرداد ساعت 22 از شبکه افق و پنج‌شنبه 27 خرداد ساعت 17 از شبکه 4 سیما بازپخش خواهد شد.

قسمت اول این مجموعه به دیدار «راویان دفاع مقدس» و قسمت دوم به موضوع «مروری بر دیدارهای پنجشنبه‌ای» رهبرانقلاب و حاشیه‌های این جلسات پرداخته بود.
 


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی