شناسه خبر : 69225
تاریخ انتشار : 1400/03/12 14:50
ترامپ: چند ماه دیگر رییس جمهور می‌شوم

ترامپ: چند ماه دیگر رییس جمهور می‌شوم

بر اساس گزارش یک خبرنگار نشریه نیویورک تایمز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا خطاب به "چند نفر" گفته "تا ماه اوت" مجددا عنوان رئیس جمهوری آمریکا را پس می‌گیرد!

نورنیوز-گروه بین‌الملل: به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا که در آخرین رقابت انتخابات ریاست جمهوری به جو بایدن شکست خورد، از پذیرش نتیجه این انتخابات که در نوامبر 2020 برگزار شد خودداری کرده و همچنان به ادعاهای خود در خصوص این که پیروزی بایدن در این انتخابات در نتیجه تقلب گسترده بوده، ادامه می‌دهد.

مگی هابرمان، خبرنگار نشریه نیویورک تایمز، در یک توئیت که در ضمیمه آن یک ویدیو از یک گزارش سی.ان.ان در خصوص درخواست جنجالی اخیر مایکل فلن، مشاور امنیت ملی دولت سابق آمریکا برای وقوع کودتای مشابه با کودتای میانمار در آمریکا قرار داشت، نوشت: ترامپ به چند نفر از کسانی که با آنها در ارتباط است گفته که انتظار دارد تا ماه اوت مجددا در سمت ریاست جمهوری منصوب شود .

هابرمان در ادامه متذکر شد که قرار نیست این اتفاق "در یک خلا رخ دهد" و به این اشاره کرد که چطور ترامپ "با امکان صدور کیفرخواست از سوی دادستان منهتن مواجه شود". این خبرنگار نیویورک تایمز تاکید کرد، رئیس جمهور سابق آمریکا "تمرکز مطلق" روی بازشماری‌های آرای انتخابات داشته است.


نورنیوز
کلید واژگان
ترامپجو بایدن
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی