شناسه خبر : 69073
تاریخ انتشار : 1400/03/08 16:08
افشای رابطه محمد بن سلمان با رئیس جدید موساد

افشای رابطه محمد بن سلمان با رئیس جدید موساد

برخی رسانه‌های عبری اعلام کردند که رئیس جدید موساد در سال 2020 با ولیعهد سعودی دیدار کرده‌ است.

نورنیوز-گروه بین‌الملل: رسانه‌های عبری روابط نزدیک میان «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی و«دیوید بارنیا» رئیس جدید موساد رژیم اسرائیل را فاش کردند.

روزنامه عبری «تایمز اسرائیل» اعلام کرد که بسیاری از کانال‌ها ارتباط مستقیم بن سلمان و بارنیا گزارش داده‌اند که وی قبل از انتصاب به عنوان رئیس موساد اسرائیل ، به عنوان معاون رئیس موساد مشغول به کار بود.

این روزنامه اظهار داشت که بارنیا در سال 2020 به عربستان سعودی سفر کرده و در آن زمان با محمد بن سلمان ملاقات کرده است.

روزنامه تایمز اسرائیل نوشت که رئیس جدید موساد اسرائیل با هیئت اسرائیلی به سرپرستی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سال 2020 مخفیانه به عربستان سفر کرده است.

این روزنامه تاکید کرد که نتانیاهو با هیئتی که شامل بارنیا بود با محمد بن سلمان دیدار کرد.

خبرگزاری رویترز نیز اعلام کرد که درحالی‌که دیوید بارنیا نتانیاهو را برای دیدار از عربستان سعودی در سال 2020 همراهی کرد ، در این مدت آنها با بن سلمان دیدار کردند.

یک مقام ارشد سعودی گفت که ولیعهد سعودی انتخابات پارلمان اسرائیل را از نزدیک دنبال می‌کند و امیدوار است که سمت بنیامین نتانیاهو با تشکیل کابینه جدید تغییری نکند.

این مقام نزدیک به خانواده سلطنتی عربستان به یک شبکه اسرائیلی اعلام کرد که عربستان سعودی از نتانیاهو قدردانی و از سیاست وی حمایت می‌کند.

وی ادامه داد :«ما همچنین می‌ترسیم که« یائیر لاپید» یکی از رهبران جبهه رقیب بنیامین نتانیاهو، جای او را بگیرد و اوضاع را تغییر دهد».


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی