شناسه خبر : 68809
تاریخ انتشار : 1400/03/02 11:47
هشدار حزب الله عراق به نیرو‌های آمریکایی/ عملیات جهادی مقاومت بر ضد اشغالگران اوج خواهد گرفت

هشدار حزب الله عراق به نیرو‌های آمریکایی/ عملیات جهادی مقاومت بر ضد اشغالگران اوج خواهد گرفت

گردان‌های حزب الله کشور عراق با انتشار بیانیه‌ای مخالفت خود را از حضور نیرو‌های آمریکایی در عراق اعلام کردند.

نورنیوز-گروه بین‌الملل: گردان‌های حزب الله عراق با انتشار بیانیه‌ای بار دیگر مخالفت خود را از حضور نیرو‌های آمریکایی در عراق اعلام و تاکید کردند:

مقاومت تاکنون چندین بار به دولت عراق درباره مذاکراتش با آمریکایی‌ها فرصت داده است.

نتایج دو دور مذاکره صورت گرفته درباره سرنوشت نیرو‌های خارجی در عراق، بد و تاسفبار بود و با توجه به اظهارات مسئولان آمریکایی برای ماندگاری در خاک عراق می توان گفت؛ دولت عراق صادق و توانمند نیست.

مخالفت دولت آمریکا با خروج نیروهایش از عراق، بیانگبر پیام روشنی است و  این پیام مبنی بر آن است که آمریکا به جز زبان زور چیز دیگری نمی‌فهمد.

 مقاومت عراق بر آمادگی خود برای انجام وظیفه شرعی، ملی و قانونی خود تاکید می‌کند و همگان باید بدانند که عملیات جهادی مقاومت ادامه دارد و بر ضد اشغالگران اوج می‌گیرد.

پایان مهلت مقاومت عراق به  اشغالگران امریکایی

بیانیه‌ای با امضای مرکز هماهنگی مقاومت عراق منتشر شده که در آن از پایان مهلت به اشغالگران امریکایی برای خروج از خاک این کشور و تشدید حملات به مراکز تجمع و حضور امریکایی‌ها خبر داده است. بر اساس این بیانیه، پس از وساطت افراد و گروه‌های سیاسی برای دادن فرصت به دولت جهت مذاکره با طرف امریکایی برای خروج از این کشور، به نظر می‌رسد که امریکایی‌ها نه تنها قصدی برای خروج ندارند، بلکه با تداوم اشغالگری، کنترل آسمان، زمین و امورات عراق را هم در دست دارند. 

در این بیانیه آمده به نظر امریکایی‌ها فقط زبان زور را می‌فهمند، به همین دلیل هم از امروز ما با آن‌ها با همین زبان سخن خواهیم گفت و بر شدت عملیات‌ها علیه اشغالگران امریکایی خواهیم افزود.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی