شناسه خبر : 68789
تاریخ انتشار : 1400/03/01 16:32
اسپوتنیک: جنگ غزه تکلیف حمله احتمالی اسرائیل به ایران را روشن کرد!

اسپوتنیک: جنگ غزه تکلیف حمله احتمالی اسرائیل به ایران را روشن کرد!

از این پس دیگر مقامات اسرائیل باید قبل از اینکه بخواهند ایران را تهدید کنند چند بار فکر کنند که خودشان در چه شرایطی می باشند. هنوز به ایران حمله نکرده اند فرودگاه هایشان از کار افتاده مردمشان در پناهگاه زندگی می کنند و کسب و کار متوقف شده است.

نورنیوز-گروه بین‌الملل: بر کسی پوشیده نیست که موشک ها و تسلیحاتی که امروزه در اختیار مقاومت اسلامی فلسطین است همه از طریق ایران یا مستقیم تامین شده یا فناوری تولید آن توسط ایران به آنها رسیده است.

وبسایت روسی اسپوتنیک در مورد موشک باران اسرائیل توسط حماس و جهاد اسلامی و تاثیر آن بر معادلات منطقه نوشت: آنهایی که تاچند صباح پیش صحبت از مذاکره و گفتگو و صلح با اسرائیل می کردند دیگر صدایشان خاموش شده است.

عملکرد سیاستمداران تندرو اسرائیل طی چند سال اخیر نتیجه داده و همه فلسطینی ها قانع شده اند که برای احقاق حقوق خود راه و چاره دیگری جز مبارزه ندارند. این جریان هم جریانی نیست که طی چند ماه یا یک یا دو سال رخ داده باشد.

در ادامه این تحلیل آمده است: زمانی که اسرائیلی ها داشتند در رسانه ها ایرانی ها را تهدید می کردند و آمریکایی ها و اروپایی ها داشتند روی میز مذاکره از این تهدید ها بهره می بردند، مردان میدان ایران بی سر و صدا در حال آماده کردن شرایط برای دفع بلا از بالا سر ملت ایران بودند. آیا به یاد دارید وقتی که صدام حسین 35 موشک به سمت اسرائیل پرتاب کرد عرب ها چه هیاهویی راه انداختند.بماند که هیچ کدام موشک های صدام به جایی نرسید فقط به آن سمت حرکت کرد.

امروز مقاومت اسلامی فلسطین چند هزار موشک در ظرف چند روز به اهداف بسیار حساس و مهم در اسرائیل شلیک کرده است.
 
آیا می دانید پیغام این چیست؟

یعنی در حالی که اسرائیلی ها در تلاش هستند زمینه تهدید به رسیدن هواپیماهای خود به ایران جهت هدف قراردادن پایگاه های ایرانی را فراهم می کنند، ایرانی ها خود را به قلب اسرائیل رسانده اند و نشان دادند که عمل مهم است و نه حرف.

اسپوتنیک در پایان این گزارش مینویسد: از این پس دیگر مقامات اسرائیل باید قبل از اینکه بخواهند ایران را تهدید کنند چند بار فکر کنند که خودشان در چه شرایطی می باشند. هنوز به ایران حمله نکرده اند فرودگاه هایشان از کار افتاده مردمشان در پناهگاه زندگی می کنند و کسب و کار متوقف شده است.

آیا فکر می کنید اگر روزی جسارت کنند به ایران حمله کنند هواپیماهایشان دیگر می توانند جایی برای فرود آمدن پیدا کنند؟ تازه آن هم اگر بتوانند از فضای هوایی ایران سالم خارج شوند! حتی برخی کشورهای عربی که روی حمایت اسرائیل حساب باز کرده بودند هم قطعا به این نتیجه رسیده اند که اسرائیل نمیتواند امنیت خود را تامین کند چه رسد به امنیت آنها.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی