شناسه خبر : 67720
تاریخ انتشار : 1400/02/29 20:07
سردار سلامی: امنیت رژیم صهیونیستی با شکستی بی پایان مواجه شده است

سردار سلامی: امنیت رژیم صهیونیستی با شکستی بی پایان مواجه شده است

فرمانده کل سپاه گفت: بعد از خرابکاری در نطنز کارخانه موشک سازی آنها منهدم شد و پالایشگاه حیفا منفجر شد و بزرگترین مجموعه دفاعی به نام رافائل دچار آتش سوزی شد و امنیت رژیم صهیونیستی با شکستی بی پایان مواجه شده است.

نورنیوز-گروه سیاسی: سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تجمع مردم تهران در میدان امام حسین(ع ) در حمایت از مردم فلسطین، گفت: در ابتدای صحبت هایم درود و رحمت الهی را نثار می‌کنم به شهیدان دفاع مقدس و شهیدان مقاومت فلسطین و علی الخصوص پرچم‌دار بزرگ مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و به همه مردم مظلوم اما مقاوم و شجاع فلسطین.

وی ادامه داد: در ایران از میدان امام حسین از قلب ایران به شما مردم فلسطین اعلام میکنم قلب ما با شما است و همه ما امروز فلسطینی هستیم و دستهای ما برای پیروزی شما به آسمان بلند است.

سرلشکر سلامی افزود: آن زمان که موشک های قاسم را به قلب رژیم صهیونیستی می زنید ما با شما هستیم و این عهد جاودانه و دائمی است.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: این حماسه، روز قدس را به ماه قدس تغییر می دهد. رژیم صهیونیستی فکر می کرد از مرز تهدیدات عبور کرده و آسیب ناپذیر شده و نتیجه فلسطین به فراموشی سپرده شده است و خیال می کرد می‌تواند فلسطین را پایگاه رژیم صهیونیست قرار دهد.

وی افزود:2 سالی بود که در کشورها دخالت کرده و برای صنعت هسته ای ما مشکل ایجاد می کردند و تصور می کردند سیستم امنیت ملی رژیم صهیونیستی آسیب نمی بیند اما ناگهان صحنه عوض شد؛ کشتی های آنها مورد حمله قرار گرفت که این ماجرا مربوط به 3 ماه گذشته است. 

سرلشکر سلامی اظهار داشت: بعد از خرابکاری در نطنز، کارخانه موشک سازی آنها منهدم شد و پالایشگاه حیفا منفجر شد و بزرگترین مجموعه دفاعی به نام رافائل دچار آتش سوزی شد و امنیت رژیم صهیونیستی با شکستی بی پایان مواجه شده است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه بعد از 60 سال برای اولین بار هزاران موشک به سمت تلاویل شلیک شد، گفت: شهرهای صهیونیستی بیش از 2 سوم با شراره های موشک فلسطینی از سمت غزه مورد حمله قرار گرفت و هیچ جای امنی برای صهیونیست ها باقی نمانده. همه سامانه های پدافند ضد موشکی رژیم اسرائیلی در قبال هزاران موشک فلسطینی نتوانستند کاری کنند. 

وی ادامه داد: این اولین بار است همه صهیونیست ها در پناهگاه هستند و این اولین بار است آنها خود را در دریایی از آتش می بینند. همه سرخورده و سر افکنده شدند و دوباره روح مقاومت زنده شد. امروز در فرانسه، امریکا، هلند و... که از رژیم صیونیستی حمایت می کردند با اعتراض مردم روبرو شده اند. امروز صفحه زمین در حال تغییر است فلسطین با موشک می‌جنگد و دیشب 6 پایگاه هوایی را زیر آتش قرار دادند. اسرائیل سر شکسته افسرده و اعتماد به نفس از دست داده است‌. اسرائیل در غزه تنها 5 دقیقه در قبال غزه مقاومت کند. فلسطین فقط فلسطین نیست و همه ملت اسلامی است. 

سرلشکر سلامی با بیان اینکه شکست امروز اسرائیل نشان شکست آمریکا است، تصریح کرد: اگر فلسطینی ها شهید شوند نهال های مقاومت می رویند؛ امروز فلسطین جهانی است و جغرافیای آن دیگر نوار غزه نیست. آمریکایی ها و اسرائیلی ها بین دو شکست قرار دارند اگر عقب بروند شکست خورده اند و اگر بایستند باز هم شکست خورده اند.

فرمانده کل سپاه افزود: اگر به یمن هم نگاه کنید شاهد پیروزی‌های خوبی هستیم این تصویر هر نقطه ای است که آمریکا می‌خواهد در آن نقطه عملیات کند. 

وی تصریح کرد: جان من و فرزندان من فدای مردم ایران باد و درود خداوند بر شما که دارای عزت شجاعت هستید. ملتی که در قبال دشمنان سر خم نکرد و بدانید خداوند الهام قلب های شما است. یک یا حسین (ع)دیگر در میدان امام حسین (ع) تن رژیم صهیونیست را می لرزاند.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی