شناسه خبر : 67540
تاریخ انتشار : 1400/02/26 10:38
گفت و گوی سردار قاآنی با زیاد النخاله و اسماعیل هنیه درباره حوادث در سرزمین های اشغالی

گفت و گوی سردار قاآنی با زیاد النخاله و اسماعیل هنیه درباره حوادث در سرزمین های اشغالی

فرمانده نیروی قدس سپاه بر حمایت ایران در مقابله با جنایت‌های صهیونیست‌ها تاکید و از مقاومت و پایداری ملت فلسطین در دفاع از سرزمین، مقدسات و حقوقش قدردانی کرد.

نورنیوز-گروه سیاسی: سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه در تماس تلفنی با زیاد نخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از حق ملت فلسطین در مقابله با جنایت‌های صهیونیست‌ها تاکید و از مقاومت و پایداری ملت فلسطین در دفاع از سرزمین، مقدسات و حقوقش قدردانی کرد.

فرمانده سپاه قدس همچنین از عملکرد و توانمندی‌های مقاومت در حمایت و دفاع از ملت فلسطین تمجید و قدردانی کرده و رفتار مغایر با عرف و قوانین بین الملل رژیم صهیونیستی با مردم فلسطین را محکوم کرد.

در این تماس تلفنی آقای زیاد نخاله با تاکید بر مقاومت و پایداری مردم فلسطین و اصرار این ملت بر دفاع از مقدسات اش با تمامی قدرت و عزم و اراده گفت: مقاومت در غزه با در خواست مردم عزیزمان در قدس و ملت مان در داخل و خارج وارد این نبرد شدو ملت ما تا هتک حرمت صهیونیست ها به مسجد الاقصی و تلاش صهیونیست ها برای اشغال محله های شیخ جراح و البستان در قدس متوقف نشود اجازه نخواهند داد این نبرد متوقف شود.

در این تماس دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین از مواضع رهبری، دولت و مردم ایران در حمایت از ملت فلسطین با تمامی ابزارها و راه‌ها تمجید و تشکر کرد.

همچنین سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران تلفنی با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس گفتگو کرد. سردار قاآنی بار دیگر بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از ملت و مقاومت فلسطین در قبال تجاوزات و جنایات بی‌وقفه دشمن صهیونیستی علیه قدس و غزه تأکید کرد.

وی ضمن تمجید از عملکرد بی‌نظیر و موفقیت‌آمیز مقاومت در مقابله با دشمن صهیونیستی و دفاع از ملت فلسطین، جنایات وحشیانه اشغالگران صهیونیست علیه فلسطینیان به‌ویژه در غزه و محله شیخ‌جراح در قدس را به‌شدت محکوم کرد.

هنیه نیز ضمن تشریح جنایات دشمن صهیونیستی در غزه و قدس و کشتار وحشیانه زنان و کودکان فلسطینی، تأکید کرد که نبرد قدس، نبرد کل امت است.

وی مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت و قضیه عادلانه فلسطین را ستود.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی