شناسه خبر : 67383
تاریخ انتشار : 1400/02/21 13:02
اخبار لحظه ای از اولین روز ثبت نام سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

اخبار لحظه ای از اولین روز ثبت نام سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

ثبت نام از داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با دستور وزیر کشور از صبح امروز به مدت پنج روز آغاز شد.

نورنیوز ـ گروه سیاسی: داوطلبان این دوره انتخابات ریاست جمهوری از امروز 21 تا 25  اردیبهشت از ساعت 8 تا 18 فرصت ثبت نام دارند.

اخبار لحظه ای از اولین روز ثبت نام سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری:

12:30 سید وحید کریمی، سفیر پیشین ایران در نامبیا، با حضور در وزارت کشور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

سعید محمد ثبت نام کرد

11:40سردار سعید محمد در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

«سعید محمد» متولد سال1347در سمت مشاور فرمانده معظم کل قوا با مدرک تحصیلی دکترای مهندسی عمران در سن53 سالگی وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری 1400شد.

سعید محمد در سال‌های 1397-1399 فرماندهی قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) را در کارنامه مدیریت نظامی خود دارد.

سعید محمد در جمع خبرنگاران گفت: مردم امروز از بی دولتی و کم عملی و سوء تدبیرها نگران و ناراحت هستد و سفره آنها روز به روز کوچک تر شده است. خداوند منابع غنی و استعدادهای سرشار بسیاری به این کشور عطا کرده که می توانیم با تکیه بر آنها مشکلات را برطرف کنیم.

کدخدایی: مدارک افرادی که خارج از مصوبه شورای نگهبان باشد را تحویل نمی گیریم

10:32 عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در جمع خبرنگاران گفت: ثبت نام هایی که فاقد مدارکی باشند که از سوی شورای نگهبان اعلام شده، اعتبار ندارند و به نماینده مان در ستاد انتخابات کشورگفته ایم که مدارک ناقص را تحویل نگیرد.

وی تاکید کرد: کسانی هستند که مدارک شان بر اساس مصوبه شورای نگهبان کامل باشد و این تائید نماینده شورای نگهبان در ستاد انتخابات کشور برسد، ثبت نامش نهایی می شود.

ثبت‌نام وزیر پیشین ارتباطات برای انتخابات ریاست‌جمهوری

8:43 امیر سرتیپ محمدحسن نامی وزیر پیشین «ارتباطات و فناوری اطلاعات» و رئیس «سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح» با حضور در ستاد انتخابات در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد. امیر نامی در دولت دهم معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دهم بود.

نامی با حضور در جمع خبرنگاران گفت:64 برنامه برای دولت آینده دارم که  6 برنامه برای 6 ماه ابتدایی را در اولویت قرار می دهم. به جوانان نگاه ویژه ای خواهم داشت، جوان ما امروز نباید دغدغه تهیه مسکن و تأمین مخارج را داشته باشد. در دولت من به بانوان نقش ویژه و پررنگی در عرصه مدیریتی تعلق خواهد گرفت.

نامی بیان کرد: با شعار «نظم و قانون» به طور مستقل در انتخابات شرکت کردم و برای ثبت نام در انتخابات با محمود احمدی نژاد هیچ مشورت و هماهنگی نداشتم چرا که لازم نبوده است.

بازدید دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور از ستاد انتخابات ریاست جمهوری 

8:40 سید اسماعیل موسوی دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور در حال بازدید از این ستاد است. ستاد انتخابات کشور با 40 جایگاه که در حال ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری است. فاصله هر جایگاه با هم دو متر بوده و با شیلد محافظت شده است تا فاصله‌ای بهداشتی با داوطلبان رعایت شود. هر دواطلبی که وارد ستاد انتخاباتی می‌شود در سایت «ماسک» آزمایش لازم را برای تشخیص سلامت و عدم ابتلا به کووید 19 تحت نظر کارشناسان وزارت بهداشت انجام می‎‌دهد.

8:32 وهاب عزیزی دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

8:28 رحمانی فضلی خطاب به فرمانداران سراسر کشور، دستور شروع انتخابات ریاست جمهوری از روز سه شنبه مورخ21-2-1400را صادر کرد.

 

در حال تکمیل…

 


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی