شناسه خبر : 67375
تاریخ انتشار : 1400/02/21 05:21
«شمشیر قدس»؛ عملیات ستاد مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین علیه اشغالگران

«شمشیر قدس»؛ عملیات ستاد مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین علیه اشغالگران

ستاد مشترک گروه‌های مقاومت فلسطینی در غزه، بامداد سه‌شنبه در بیانیه ای تاکید کرد که زمان حسابرسی جنایتهای اشغالگران فرا رسیده و آن باید بهای سنگین ‏ تجاوز به مقدسات را بپردازند.

نورنیوز ـ گروه بین‌الملل: در این بیانیه آمده است: نیروهای مقاومت تمام توان خود را برای حمایت از ملت فلسطین در سراسر سرزمین های اشغالی به کار می‌گیرند و هرگز آنان را تنها نخواهند گذاشت.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است: در پاسخ به جنایت های اشغالگران در حق اهالی قدس اشغالی، نیروهای مقاومت فلسطین با آغاز عملیات موسوم به "شمشیر قدس" موفق شدند ضرباتی را بر اشغالگران وارد کنند که نخستین ضربه، حمله موشکی به نیروهای اشغالگر و هدف قرار دادن یک خودرو آنان در شمال غزه بود و پس از آن نیز حملات موشکی سنگینی به اطراف تل‌آویو و مواضع دشمن در شهرهای اشغالی و شهرک های اطراف غزه ادامه آن یافت.

در همین حال ستاد مشترک گروه‌های مقاومت فلسطینی بار دیگر تاکید می کند که:

اولاً، با وجود تکرار هشدار ها به دشمن درباره حمله به مقدسات و آحاد ملت فلسطین، جنایات دشمن ادامه داشت یافت و اکنون زمان آن است که اشغالگران، بهای سنگین اقدامات خود را بپردازند.

ثانیا، مقاومت فلسطین تمام توان خود را برای حمایت از آحاد ملت در تمامی مناطق به کار گرفته و هرگز آنان را تنها نمی گذارد و سلاح مقاومت برای حمایت از تمامی ملت فلسطین به کار گرفته می شود.

ثالثا، دشمن بزدل باید بداند که زمان اشغال قدس و سلطه بر مسجد الاقصی پایان یافته و هرگز تکرار نخواهد شد.

رابعاً به آحاد ملت فلسطین و به ویژه اهالی قدس اطمینان می دهیم که مقاومت هرگز آنان را تنها نمی گذارد و همواره حامی و پشتیبان آنان خواهد بود.

الله اکبر. مقاومت پیروز است.

ستاد مشترک گروه‌های مقاومت فلسطینی

سه شنبه 29 رمضان 1442


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی