شناسه خبر : 67350
تاریخ انتشار : 1400/02/20 13:32
کارشناس لبنانی: اسرائیل دیگر امنیت نخواهد داشت

در گفتگو با نورنیوز مطرح شد:

کارشناس لبنانی: اسرائیل دیگر امنیت نخواهد داشت

فیصل عبدالساتر کارشناس لبنانی مسائل سیاسی: اسرائیل به رغم تمامی تلاش های ضد ایرانی اش به خصوص با همکاری دولت قبلی و کنونی آمریکا امروز سیلی بزرگی خورد و به نتیجه هم نرسید.

نورنیوز ـ گروه بین‌الملل: فیصل عبدالساتر کارشناس لبنانی مسائل سیاسی در گفتگو با «نورنیوز» گفت: ناظران مسائل بین رژیم صهیونیستی و جمهوری اسلامی و گروه‌های محور مقاومت از عراق تا سوریه و لبنان  تا داخل فلسطین درک می‌کنند که اتفاقات اخیر بین دو کشور عادی نیست، بلکه کسی آن ها را رقم زده است. ما در این مدت شاهد برخی اتفاقات دیگر نیز بوده ایم مثل هدف قرار گرفتن کشتی‌های صهیونیستی دردریای سرخ یا دریای عرب و یا در خلیج فارس .

در این زمینه باید به برخی اشاره های غیر مستقیم از سوی فرماندهان ایرانی مثل رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده سپاه و جانشین ایشان اشاره کنم که گفتند: صهیونیست ها باید درباره این مسائل که نمی تواند اتفاقی یا عادی باشد فکر کنند. این سخنان ایران، ترس بیشتری در دل دشمن صهیونیستی ایجاد می کند. علاوه بر این  به رغم تمامی سانسورهای صورت گرفته از سمت واحد سانسور رسانه ای ارتش این رژیم ولی خبر موشک پرتاب شده به سمت دیمونا منتشر شد .

عبد الساتر در ادامه افزود: واضح است که این موشک دشمن را بسیار ترساند به خصوص که این موشک مسیر بسیار طولانی را پیموده است و به نقب که در انتهای جنوب سرزمین های اشغالی است رسیده و این مساله ای عادی و اتفاقی نیست و معتقدم که هنوز این نبرد باز است.

این رژیم بسیار تلاش کرد تا در صحنه بین الملل کشورها را علیه ایران تحریک کند و آمریکا را با ایران وارد جنگ کند و خود پشت پرده بایستد و یا عملیات های امنیتی تروریستی انجام دهد،ولی به نظرم شاید ایران هم به این شکل پاسخ دشمن را داد و پاسخ های بزرگتری هم در انتظار صهیونیست هاست.

عبدالساتر گفت:طبیعی است که بروز این مسائل در یک زمان نزدیک و در کنار هم برای صهیونیست ها یک کابوس بزرگ را ایجاد کرده است و به خصوص این که همزمان با آن انتفاضه بزرگی را در قدس و فلسطین در کنارش پرتاب موشک از غزه شاهد هستیم.

این مانوری که امروز صهیونیست با هدف یک جنگ فرضی با مقاومت و حزب الله برگزار می کنند نشان می دهد که دشمن در وضع خوبی قرار ندارد و باید بگویم بحران سیاسی خفه کننده نیز برای صهیونیست ها مزید بر علت شده است و مانند ریختن روغن بر آتش است.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت:همچنین این روزها اخبار خوبی که می شنویم اهمیت زیادی دارد.  تمامی این خواب های صهیونیستی را تبدیل به کابوس خواهد کرد،یکی از آنها اخباری است که از گفتگوهای وین به ما می رسد و امروز دیدیم رئیس جمهور اسلامی ایران به عنوان بزرگترین مسئول اجرایی کشور از نزدیک بودن برداشتن کامل تحریم ها سخن گفتند و معنای این حرف این است که اسرائیل به رغم تمامی تلاش های ضد ایرانی اش به خصوص با همکاری دولت قبلی و کنونی  آمریکا امروز سیلی بزرگی خورد و به نتیجه هم نرسید.

وی در ادامه افزود:همچنین سخنان امروز بن سلمان که روزی از بزرگترین افرادی بود که بر علیه ایران دیگران را تحریم می کرد و میلیاردها دلار به ترامپ داد و تلاش کرد دولت جدید آمریکا را هم تطمیع کند، هنگامی که درک کرد آمریکا و هم‌پیمانان اروپایی اش تصمیم به بازگشت به برجام گرفته اند، او هم تصمیم به تغییر رفتارش گرفته است و صهیونیست ها هم به دیوار خورده اند و تمام تلاش هایشان شکست خورده است و اسرائیل دیگر در امنیت نخواهد بود.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی