شناسه خبر : 65614
تاریخ انتشار : 1400/01/25 13:52
بیت‌کوین باز هم رکورد زد/ ارزش بیت‌کوین به بالای 63500 دلار رسید

بیت‌کوین باز هم رکورد زد/ ارزش بیت‌کوین به بالای 63500 دلار رسید

برخی از فعالان بازار بیت‌کوین بر این باورند که با افزایش نفوذ رمز ارزها در بازارهای مالی و همچنین در تجارت جهانی این جهش تازه آغاز راه بیت‌کوین و دیگر رمز ارزها است.

نورنیوز ـ گروه اقتصادی: در حالیکه بیت‌کوین هر لحظه رکوردی جدید را به ثبت میرساند قرار است امروز صرافی کوین‌بیس در بازار نزدک لیست شود و عرضه عمومی آن انجام شود. بسیاری از فعالان بازار رمزارزها این واقعه را به‌عنوان نقطه عطفی در پذیرش بیشتر رمز ارزها در بازارهای مالی دانسته‌اند. 

از محرک‌های صعود شدید قیمت بیت‌کوین در سال گذشته، علاقه سرمایه‌گذاران به کسب بازدهی بالا در دوره‌ای بود که نرخ‌های بهره به علت پاندمی کرونا در پایین‌‌ترین سطح خود قرار داشتند. برخی از فعالان بازار بیت‌کوین بر این باورند که با افزایش نفوذ رمز ارزها در بازارهای مالی و همچنین در تجارت جهانی این جهش تازه آغاز راه بیت‌کوین و دیگر رمز ارزها است.

اما از سوی دیگر با توجه به اینکه بیت‌کوین تا همین چند سال پیش با قیمت چند صد دلاری در حال معامله بود، بانک‌های بزرگ و بین‌المللی درباره وجود حبابی بزرگ در این بازار هشدار داده‌اند و انتظار دارند قیمت این رمز ارز با سقوط شدیدی مواجه شود.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی