شناسه خبر : 65515
تاریخ انتشار : 1400/01/23 11:21
خطیب‌زاده: انتقام حادثه نطنز را از رژیم صهیونیستی خواهیم گرفت

خطیب‌زاده: انتقام حادثه نطنز را از رژیم صهیونیستی خواهیم گرفت

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه پاسخ ایران به حادثه نطنز انتقام از رژیم صهیونیستی در زمان خود خواهد بود، گفت: صهیونیست‌ها می‌خواهند از مردم ایران انتقام بگیرند.

نورنیوز ـ گروه سیاسی: سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه صبح امروز (دوشنبه) در پاسخ به سوالی در خصوص سفر وزیر خارجه روسیه به تهران گفت: در سفر سرگئی لاوروف به تهران علاوه بر دیدارهای متعدد با مقامات کشورمان، تفاهمنامه همکاری‌های جامع بین ایران و روسیه که ۱۰ ساله بود و فروردین امسال منقضی شده بود، تمدید خواهد شد.

خطیب‌زاده در پاسخ به سوالی درباره حادثه نطنز گفت: اتفاق ناگواری که در نطنز افتاد و بارها هم رژیم صهیونیستی از قبل می‌گفت و این روزها هم شنیده می‌شود که رژیم صهیونیستی پشت این حادثه بوده است. البته خوشحالم که هیچ آسیب انسانی و محیط زیستی رخ نداده است اما این یک جنایت علیه بشریت است.

وی با بیان اینکه اگر هدف این بوده که توان ایران تضعیف شود، بنظرم این اتفاق نیفتاده است گفت: ماشین‌هایی که از مدار خارج شده، IR1 بوده است. رژیم صهیونیستی با این اقدام تلاش کرد که از مردم ایران انتقام صبرشان را بگیرد. پاسخ ایران انتقام از رژیم صهیونیستی در زمان خود خواهد بود.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوالی در ارتباط با مذاکرات وین گفت: هیچ مذاکره‌ای در وین اتفاق نمی‌افتد بلکه تنها مذاکره برای رفع تحریم‌هاست.

خطیب‌زاده با تاکید بر اینکه سیاست ایران در خصوص بازگشت ایالات متحده به تعهدات روشن است، گفت: ایالات متحده در 4 سال گذشته و پس از روی کار آمدن دولت جدید، با هدف از بین بردن برجام و منافع برجام تمام تلاش خود را کرد.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی