شناسه خبر : 60379
تاریخ انتشار : 1399/12/03 14:41
هفتاد و چهار فوتی و 7931 مبتلای جدید کرونا در کشور

هفتاد و چهار فوتی و 7931 مبتلای جدید کرونا در کشور

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلا، بهبودیافته و جان باختگان ناشی از بیماری کرونا ویروس در کشور را تا تاریخ 3 اسفندماه 99 اعلام کرد

 نورنیوز ـ گروه جامعه: سیما سادات لاری در نشست خبری خود که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، درباره آمار جدید ابتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ یکشنبه ۳ اسفندماه_ اظهار کرد: در این بازه زمانی بر پایه جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور ۷ هزار و ۹۳۱ نفر مبتلای جدید شناسایی شده‌اند که با احتساب این تعداد مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به یک میلیون و ۵۷۴ هزار و ۱۲ نفر رسیده است.

وی افزود: از تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های کشور تاکنون یک میلیون و ۳۴۴ هزار و ۷۹۱ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت شمار جان باختگان بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در کشور را ۷۴ نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این آمار از ابتدا تا کنون ۵۹ هزار و ۴۸۳ نفر در کشور بر اثر بیماری کرونا جان باخته‌اند.

لاری تصریح کرد: از شمار مبتلایان شناسایی شده، ۵۷۴ نفر بستری‌های بیمارستان بشمار می‌روند و ۳ هزار و ۶۸۹ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی