شناسه خبر : 58672
تاریخ انتشار : 1399/11/07 19:32
نسخه‌پیچی کارشناسان من و تو برای نابودی مردم ایران

نسخه‌پیچی کارشناسان من و تو برای نابودی مردم ایران

شبکه انگلیسی من و تو، بار دیگر تریبونش را در اختیار افرادی با دیدگاه‌های ضدایرانی قرار داد تا این بار نسخه‌ای شبیه به عراق و بلاهایی که آمریکا سر این کشور آورد، برای ایران بپیچند.

نورنیوز ـ گروه سیاسی: شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان من و تو در پس بزک کردن مجریان و برنامه‌های پررنگ و لعابش هدف‌هایی چون «تغییر سبک زندگی ایرانیان»، سیاه‌نمایی، ناامید کردن مردم را دنبال می‌کند.

اما این شبکه انگلیسی در کنار این اهداف شوم، چند ماهی است پروژه هایی چون حمایت از تحریم، تشویق به احتکار و تجزیه ایران رادر دستور کار خود قرار داده است.

به تازگی یکی از کارشناسان این برنامه علناً روی آنتن این شبکه حاضر شد و در اظهاراتی ضد ایرانی پیشنهاد داد: همانطور که اپوزیسیون عراق در واشنگتن، آمریکایی‌ها را قانع کرد تا به این کشور حمله کند، اپوزیسیون ایران هم باید آمریکایی‌ها را برای ورود به ایران متقاعد سازد.

اما این تنها نمونه دخالت‌های من و تو نبود. چند وقت پیش کارشناس این برنامه علناً خواستار مسلح کردن مردم ایران شد و این نسخه  خطرناک را برای مردم پیچید.

یا در نمونه های دیگر مهمانانی به این شبکه دعوت می‌شوند تا از تلاششان برای تحریم مردم ایران صحبت کنند.

این اولین باری نبود که در شبکه من و تو چنین مواردی پخش می‌شد. در روزهایی که کشور ما به دلیل شدیدترین تحریم‌ها روزهای پرتلاطم اقتصادی را  تجربه می‌کرد و قیمت برخی کالاها روز به روز بالا می‌رفت، کارشناس شبکه من و تو در پیشنهادی عجیب از شهروندان ایرانی خواست کالایی که مورد تقاضاست را خریداری و نگهداری کرده و پس افزایش قیمت به بهای بالاتری به فروش برسانند.


خبرگزاری فارس
کلید واژگان
ایرانشبکه من و تو
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی