شناسه خبر : 58096
تاریخ انتشار : 1399/10/17 14:50
آخرین خبر از تست انسانی واکسن کوو ایران برکت

آخرین خبر از تست انسانی واکسن کوو ایران برکت

تزریق به دومین گروه از داوطلبان فاز یک مطالعات بالینی "واکسن کوو ایران برکت" شامل 4 نفر انجام شد و آنها تا یک هفته در هتل اقامت خواهند داشت. تزریق به گروه سوم داوطلبان شامل 7 نفر هم در صورت تائید کمیته اخلاق و سازمان غذا و دارو از هفته آینده آغاز می‌شود.

نورنیوز ـ گروه جامعه: مدیر مرکز کارآزمایی بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: تزریق به دومین گروه از داوطلبان فاز یک مطالعات بالینی "واکسن کوو ایران برکت" شامل ۴ نفر انجام شد و آنها تا یک هفته در هتل اقامت خواهند داشت. تزریق به گروه سوم داوطلبان شامل ۷ نفر هم در صورت تائید کمیته اخلاق و سازمان غذا و دارو از هفته آینده آغاز می‌شود.

او افزود: آزمایش خون ۳ داوطلب گروه اول هم انجام شد و محل هتل را ترک کردند و تا یک هفته در منزل خواهند ماند. این ۳ نفر بعد از یک هفته به محل هتل بازمی‌گردند تا دوز دوم را تزریق کنند.

به این ترتیب تاکنون از مجموع ۵۶ داوطلب فاز یک مطالعات بالینی این واکسن، ۷ نفر دوز اول را تزریق کرده‌اند. مطالعه دوسوکور است و از ۵۶ فرد داوطلب، ۴۸ نفر واکسن واقعی و ۸ نفر پلاسبو (دارونما) می‌گیرند و هیچکس از جمله تزریق‌کنندگان و داوطلبان اطلاع ندارند که واکسن می‌گیرند یا پلاسبو.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی