شناسه خبر : 57795
تاریخ انتشار : 1399/10/08 11:56
وقتی نصرالله سناریوی جنگ روانی سعودی ـ صهیونیستی را لو داد!

نورنیوز بررسی کرد؛

وقتی نصرالله سناریوی جنگ روانی سعودی ـ صهیونیستی را لو داد!

سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان شب گذشته در گفتگوی مفصلی که با شبکه المیادین انجام داد، با ظرافت خاصی به نمایشی بودن این اقدامات تبلیغاتی اشاره کرد و گفت: وقتی می‌شنوید که اسرائیلی‌ها دست به جنجال‌سازی رسانه‌ای می‌زنند بدانید که پشت آن، اقدامات حقیقی وجود ندارد.

نورنیوز ـ گروه بین الملل: اواسط هفته گذشته و در پی انتشار خبر ورود زیر دریایی اتمی آمریکا به همراه چند ناو این کشور به خلیج فارس که با هدف ترساندن ایران از هرگونه اقدام احتمالی در سالگرد ترور فرماندهان مقاومت صورت گرفت، رسانه‌های صهیونیستی و سعودی در نمایشی تبلیغاتی اخباری را درباره عزیمت یک زیردریایی اسرائیلی به سمت خلیج فارس منتشر کردند.

این خبر دروغ که ظرف چند روز مدام از سوی این رسانه‌ها به ویژه شبکه العربیة و چند کانال تلویزیونی رژیم صهیونیستی با انواع و اقسام ترفندهای رسانه‌ای منتشر شد، نه تنها به لحاظ فنی امکان وقوع نداشت بلکه اساسا صهیونیست‌ها جرأت چنین کاری را ندارند زیرا کاملا به قدرت اژدرهای ایرانی واقف‌اند.  

با این وجود سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان شب گذشته در گفتگوی مفصلی که با شبکه المیادین انجام داد، با ظرافت خاصی به نمایشی بودن این اقدامات تبلیغاتی اشاره کرد و گفت: وقتی می‌شنوید که اسرائیلی‌ها دست به جنجال‌سازی رسانه‌ای می‌زنند بدانید که پشت آن، اقدامات حقیقی وجود ندارد.

دبیرکل حزب‌الله البته تاکید کرد: اطلاعات دقیقی مبنی بر اینکه ترامپ یا دشمن اسرائیلی اقدامی خواهند کرد وجود ندارد اما برخی تحلیل‌ها در این زمینه وجود دارد. همه منتظرند ببینند ترامپ در روزهای آینده چه اقدامی خواهد کرد.

او افزود: از شخصیتی مثل ترامپ که جنون خود بزرگ بینی دارد و در حالی که خشمگین است نمی‌توان توقع چیزی داشت. تمام آنچه ترامپ ممکن است طی روزهای آخر ریاست جمهوری خود انجام دهد همچنان در حد تحلیل است. باید با مدت زمان باقی مانده از ریاست جمهوری ترامپ با هوشیاری و احتیاط برخورد شود.

نکته آنکه؛ رصد تحرکات محور آمریکایی، صهیونیستی، سعودی نشان می‌دهد که آنها به شدت از احتمال وقوع عملیات انتقامی از سوی محور مقاومت در آستانه سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس نگران و آشفته هستند و تلاش می‌کنند به هر شکل ممکن جلوی آن را بگیرند.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی