شناسه خبر : 56874
تاریخ انتشار : 1399/09/05 11:55
فیلم‌های کوتاهی برای ناامید کردن و ترساندن مردم!

فیلم‌های کوتاهی برای ناامید کردن و ترساندن مردم!

منتشر کنندگان این فیلم و امثال آن از شاگردان برجسته مکتب ماکیاولی هستند که برای‌شان رسیدن به هدف وسیله را توجیه می‌کند.

نورنیوز ـ گروه جامعه: وقتی آب گل آلود می‌شود یکسری خدانشناس، هوس گرفتن ماهی می‌کنند. برخی‌ها به خاطر شرایط بد اقتصادی کشور و فشار که تحریم‌ها به کشور وارد کرده است، برای خود برج و بارویی ساخته‌اند.

می‌دانند برخی داروها تحریم است و مردم به آن احتیاج دارند و ممکن است جان خود را از دست بدهند اما با آن دارو برای خود کاسبی می‌کنند و به دنبال سود بیشتر هستند.

می‌دانند معیشت مردم دچار مشکل شده است و بخشی از جامعه پول خرید کالاهای اساسی را ندارند چه برسد به دیگر وسائل اما بازهم وجدان خود را قربانی می‌کنند و فقط فقط به پول بیشتر فکر می‌کنند.

همین روزها، عکس‌های از کانال‌ها دلال‌های خودرو در فضای مجازی پخش شد. در این کانال‌ها آنها با دیدن کاهش قیمت خودروها به دنبال راهی برای افزایش دوباره قیمت‌ها بودند، چون احساس می‌کردند در حال ضرر دادن هستند. برای آنها به سختی افتادن مردم مهم نیست و فقط خود را می‌بینند. به قول آن ضرب المثل قدیمی که « دیگی که برای من نجوشد، می‌خواهم سر سگ در آن بجوشد.»

این افراد به دنبال سود اقتصادی خود هستند در این بلبشو کرونا عده‌ی دیگر هستند که به به دنبال اهداف سیاسی خود می‌گردند. آنها می‌خواهند با ایجاد حسن ناامنی مردم را ناامید کنند.

این روزها فیلمی در  فضای مجازی با عنوان خیانت جمهوری اسلامی به بیماران کرونایی دست به دست شد. این فیلم راهروی مکانی شبیه به بیمارستان پر از جنازه را نشان می‌دهد که فردی روی این فیلم ادعا می‌کند «در ایران به اسم کرونا دارند مردم رو می‌کشند و اعضای بدنشون رو قاچاق می‌کنند به کشورهای غربی و عربی».


عصر ایران
کلید واژگان
ایرانکرونادروغ
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی