شناسه خبر : 56676
تاریخ انتشار : 1399/08/28 12:08
دختر رئیس موساد در مقابل نتانیاهو!

دختر رئیس موساد در مقابل نتانیاهو!

دختر رئیس موساد ماه مارس گذشته پرچم سیاه یکی از گروه‌های مخالف نتانیاهو را به صفحه شخصی خود در فیسبوک اضافه کرده و 4 اکتبر نیز پس از گسترش دامنه اعتراضات، شعار معترضین را در صفحه کاربری خود منتشر کرد.

نورنیوز ـ گروه بین الملل: دختر «یوسی کوهن» رئیس سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی (موساد) از معترضین خیابانی علیه نخست وزیر این رژیم حمایت همه جانبه کرد.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت در این خصوص نوشت: دختر رئیس موساد ماه مارس گذشته پرچم سیاه یکی از گروه‌های مخالف نتانیاهو را به صفحه شخصی خود در فیسبوک اضافه کرده و 4 اکتبر نیز پس از گسترش دامنه اعتراضات، شعار معترضین را در صفحه کاربری خود منتشر کرده و یکی از دوستانش هم از او بخاطر این حمایت تشکر کرده است.

این روزنامه اشاره کرده که بعدا تصویر پرچم و شعار مذکور از حساب او حذف شده و یوسی کوهن هم تاکنون واکنشی به این مساله نشان نداده است.

کوهن یکی از شخصیت‌های بسیار نزدیک به نتانیاهو است و بسیاری از او به عنوان یکی از جانشینان احتمالی نتانیاهو در آینده سخن می‌گویند.

بسیاری از تحلیل‌گران داخلی اسرائیل در زمان انتخاب این چهره به عنوان رئیس موساد، بر این نکته تأکید کردند که درک و موضع مشترک او با نتانیاهو علیه ایران، عامل اصلی انتخاب او به این سمت بوده است.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی