شناسه خبر : 56241
تاریخ انتشار : 1399/08/11 19:25
آغاز به‌کار پویش بین‌المللی «فلسطین محور وحدت امت اسلامی»

آغاز به‌کار پویش بین‌المللی «فلسطین محور وحدت امت اسلامی»

پویش بین المللی «فلسطین محور وحدت امت اسلامی» همزمان با ایام میلاد حضرت رسول الله و هفته وحدت فعالیتهای خود را آغاز کرد.

نورنیوز ـ گروه بین الملل: پویش بین المللی «فلسطین محور وحدت امت اسلامی» همزمان با ایام میلاد حضرت رسول الله و هفته وحدت فعالیتهای خود را آغاز کرد.

با توجه به اهمیت مسئله فلسطین برای ملتهای مسلمان در سرتاسر جهان به عنوان مسئله اصلی جهان اسلام و نیز بی تفاوتی حاکمان برخی کشورهای به ظاهر مسلمان به خواست ملتهایشان برای مقابله با رژیم صهیونیستی، جمعی از فعالان فضای مجازی کشورهای اسلامی اقدام به طراحی کمپین "فلسطین محور وحدت" با شعار "مُّحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ ۚ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ ۖ" کرده اند.

این کمپین ؛ فلسطین را محور وحدت کشورهای اسلامی دانسته و به زبانهای عربی و انگلیسی طراحی شده تا کاربران در جهان اسلام با مشارکت در آن و استفاده از هشتگهای #فلسطین_محور_الوحدة در زبان عربی و #PalestineAxisOfUnity در زبان انگلیسی به آن ملحق شوند.

همچنین طراحان این کمپین در بخشی از آن با مطرح کردن سوال «اگر وجود مقدس پیامبر اعظم در زمانه ما حضور داشتند با رژیم صهیونیستی چگونه برخورد میکردند» از مشارکت کنندگان در کمپین درخواست کرده اند تا با پاسخ به این سوال و انتشار آن در شبکه های اجتماعی، نظر خود درباره شیوه مقابله با اشغالگران صهیونیست بر اساس آموزه های پیامبر اکرم و دین اسلام را مطرح کنند. 

کاربران می توانند با ورود به سایت http://unityforpalestine.com و بارگذاری تصویر نمایه و ثبت کشور خود؛ به سوال مطرح شده در این کمپین پاسخ دهند و  تصویری از پاسخ خود را جهت به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی دریافت کنند.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی