شناسه خبر : 55978
تاریخ انتشار : 1399/08/02 17:08
مسجدی: از شنیدن خبر تحریمم بسیار خوشحال شدم

مسجدی: از شنیدن خبر تحریمم بسیار خوشحال شدم

سفیر ایران در عراق گفت: او ادامه داد: البته رژیم تروریستی و جنایتکار آمریکا اینجانب را یک بار دیگر همراه 80 میلیون ایرانی در لیست تحریم جنایتکارانه خود قرار داده و مردم کشورم و هزاران کودک و بیمار را در اوج شیوع کرنا از رسیدن دارو و مواد غذایی محروم و تحت فشارهای غیر انسانی خود قرار داده است.

نورنیوز ـ گروه سیاسی: سفیرجمهوری اسلامی  ایران در عراق در رابطه با  تحریم خود از سوی آمریکا اظهار داشت: از شنیدن این خبر بسیار خوشحال شدم. 

او ادامه داد: البته رژیم تروریستی و جنایتکار آمریکا اینجانب را یک بار دیگر همراه ۸۰ میلیون ایرانی در لیست تحریم جنایتکارانه خود قرار داده و مردم کشورم و هزاران کودک و بیمار را در اوج شیوع کرنا از رسیدن دارو و مواد غذایی محروم و تحت فشارهای غیر انسانی خود قرار داده است.

مسجدی گفت: این اقدام آمریکا اینجانب را بر حقانیت هدف و اقدامات خود در راستای تحقق اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران و  مردم کشورم  راسختر  کرد.

سفیر ایران در عراق افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی قدس سند افتخاری است برای  همه آزدیخواهان و مجاهدین فی سبیل الله در این راه مقدس.

ایرج مسجدی گفت: بدون شک محور مقاومت اسلامی  با پشتیبانی قاطع جمهوری اسلامی راه آزادگی و مبارزه بی امان علیه رژیم تروریست آمریکا و اسرائل غاصب را ادامه خواهد داد و به پیروزی و نصرت های الهی دست خواهد یافت .


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی