شناسه خبر : 55935
تاریخ انتشار : 1399/07/30 12:46
تجمع اعتراضی مردم شهیدپرور نجف‌آباد علیه قانون‌شکنی یک زن

تجمع اعتراضی مردم شهیدپرور نجف‌آباد علیه قانون‌شکنی یک زن

نجف‌آبادی‌ها روز گذشته در همان ساعت و در همان میدانی که قانون‌شکنی و عبور از هنجارها توسط یک زن رخ داده بود، بدون فراخوان رسمی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تجمع اعتراضی برگزار کردند.

نورنیوز ـ گروه جامعه: مردم ولایتمدار نجف‌آباد روز گذشته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نسبت به اقدام هنجارشکنانه یک زن، تجمع اعتراضی برگزار کردند.

حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی در این تجمع ابراز داشت: همه قابل باشیم با وصل به اولیا خدا راه آن‌ها را ادامه می‌دهیم زیرا تمام رفتار ما باید مطابق دستورات ایشان باشد.

امام جمعه نجف‌آباد عنوان کرد: حوادث و مسائل که پیش می‌آید برای غربالگری است، ما در یک جنگ نابرابر فرهنگی هستیم، دشمنان هزینه می‌کنند تا جوانان و خانواده را متلاشی کنند و روشن است که چقدر مشکلات از طلاق و فرزندان طلاق داریم.


 

امام جمعه نجف‌آباد تصریح کرد: حادثه‌ کوچک پیش آمده امتحان سختی است اما مردم از دیروز خواستار تجمع علیه آن شدند، چون تصاویر آن را منتشر کردند متدینین احساس تکلیف کردند بخصوص بانوان؛ این کار زشت و جنایت را در کل دنیا منتشر کردند اما کار برای مجموعه شهری که همه وجودش عفت و پاکدامنی است صبوری خواهد بود.

حسناتی، نجف‌آباد را دیار مادران و همسران شهید غیور خواند و ابراز داشت: هیچ شهری به اندازه نجف‌آباد فرزند شهید ندارد، حالا بیایند در کل دنیا منتشر کنند و به خیال خودشان شهری که مرکز انقلاب بود را به اصطلاح ضدانقلاب معرفی کنند.


 

وی گفت: راهپیمایی رسمی از سوی هیچ کس اعلام نشد بانوان به ما اعلام کردند که ما پای حجاب و عفتمان هستیم، ما گفتیم آفرین و مسؤولان هم زمینه را فراهم کردند، این اجتماع حرفی دارد برای دشمانی که می‌خواهند بگویند نجف‌آباد در مقابل ضدانقلاب فتح شد؛ خیلی نفهمی کردید، مردم ما اگر غیور تر از دفاع مقدس نباشند کمتر نیستند و به شما نه می‌گویند.

امام جمعه نجف‌آباد اظهار داشت: به یقین عرض می‌کنم هیچ کسی در شهر این کار را تایید نمی‌کند، این جمع نماینده مردم است این قصه دین، حیا و غیرت است، قصه‌ای که دشمن می‌خواهد حرکت‌ها را ارزیابی کند.

حسناتی در ادامه افزود: خیلی فتنه‌ها بر ما گذشت اما نجف‌آبادی‌ها سرافزارند که سربلند از آن‌ها گذشتند؛ اینجا نجف آباد است، شهر عالمان فقیه و مردمی که با فقاهت زندگی می‌کنند، شهر مردان و زنانی که با تمام وجود نزدیک به ۹۰ سال همراه امام و انقلاب است.

وی بازاریان، مردم، جوانان، کارمندان و فرهنگی‌های این شهر را غیرتمند خواند و گفت: آن‌هایی که این غلط را کردند و این انسان زن‌نما که نمی‌دانیم چه کسی است، به سزای عمل خود خواهند رسید ما در امر قضا دخالت نمی‌کنیم اما اعلام می‌کنیم جرم افرادی که او را برنامه‌ریزی کردند و در اذان ظهر فیلم گرفتند و منتشر کردند بیشتر است.

امام جمعه نجف‌آباد عنوان کرد: به هیچ کس نباید ظلم شود، این جمع آمده‌اند بگویند این حرکت مرموزانه و زشت است که برای ارزیابی در این شهر انجام شد و در آینده نقشه بکشند.

حسناتی ابراز داشت: دنبال رفاقت و صداقت و محبت هستیم، این قصه با قصه دوچرخه سواری بانوان فرق دارد، هر خانمی که دوچرخه سواری کند نشان از بی بندوباری او نیست؛ او باید با دین و مرجع خود تصمیم بگیرد، مردم در مقابل دوچرخه‌سوار نیستند آمدند بگویند ما دردمان آمد، آمدیم بگوییم همان طوی که به سرعت این فیلم پخش شد مردم خواهان برخورد قانونی با عاملان پشت صحنه را دارند.


 

وی امر به معروف را از ملزومات دانست و گفت: همه با خوبی و محبت باید ای کار را انجام دهند، جامعه‌ای که معروف در آن بمیرد مرده است.

امام جمعه نجف‌آباد ابراز داشت: در رابطه با مسائل بهداشتی همه مسجدی‌ها و هیأتی‌ها پیشگامند، همه تلاش کردند که در امر سلامت کاری انجام دهند.

حسناتی در پایان گفت: کسی که ولایی است احساسی عمل نمی‌کند و همین حضور باعث می‌شود مسؤولان حرف مردم را بشنوند، امروز در همان ساعت که این کار زشت را انجام دادند و در همان میدان بدون راهپیمایی مردم تجمع می کنند و اعتراض خود را به گوش جهانیان می‌رسانند.

لازم به ذکر است زنی که در روزهای اخیر در یکی از میادین شهر نجف‌آباد اقدام به قانون‌شکنی تعمدی کرده و در حین دوچرخه‌سواری به صورت علنی اقدام به کشف حجاب و تهییج احساسات شهروندان کرده بود، دستگیر شد.

گفته می‌شود احتمال برنامه‌ریزی شده بودن این اقدام و طراحی صورت‌گرفته برای اقدامات پس از این قانون‌شکنی به صورت جدی در حال بررسی است و با توجه به شرایط فعلی کشور سازمان‌یافته بودن این تخلف دور از انتظار نخواهد بود.

فرماندار نجف‌آباد نیز با تأیید خبر بازداشت این فرد قانون‌شکن در این باره گفت: فردی که به تازگی در این منطقه اقدام به هنجارشکنی و توهین به حجاب اسلامی کرده بود دستگیر شده و انگیزه او از این اقدام دردست بررسی است.


خبرگزاری فارس
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی