شناسه خبر : 55738
تاریخ انتشار : 1399/07/23 13:28
اعتراف صهیونیست‌ها به نارضایتی ملت‌های عربی در پروژه عادی‌سازی روابط

نورنیوز بررسی کرد؛

اعتراف صهیونیست‌ها به نارضایتی ملت‌های عربی در پروژه عادی‌سازی روابط

وزارت امور راهبردی رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد که 90 درصد از گفتمان عربی در شبکه‌های اجتماعی علیه عادی‌سازی روابط جهان عرب با تل‌آویو است.

نورنیوز ـ گروه بین الملل: وزارت امور راهبردی رژیم صهیونیستی در گزارشی اذعان کرد که اکثریت چشمگیر رسانه‌های اجتماعی در جهان عرب به عادی‌سازی روابط امارات و بحرین با این رژیم واکنش منفی نشان داده و از این رویداد انتقاد کرده‌اند.

بر اساس نتایج به دست آمده از تحقیقی که این وزارت خانه به عمل آورده، ۸۱ درصد از رسانه‌های اجتماعی جهان عرب با این توافق برخوردی منفی داشته، ۸ درصد به شدت از آن انتقاد کرده و فقط ۵ درصد از آن به عنوان رویدادی مثبت یاد کرده‌اند.

این اعداد و ارقام دقیقا خلاف تصور اولیه‌ای است که طراحان این پروژه از واکنش ملت‌های عربی در ذهن داشتند، چه، آنها تصور می‌کردند که افکار عمومی جهان عرب نسبت به موضوع فلسطین و تجاوزگری اسرائیل تغییر جهت داده و اکنون بهترین موقع برای کلید زدن این پروژه است.  

این تحقیق که در بازه زمانی ۱۵ آگوست تا ۱۵ سپتامبر صورت گرفته نشان می‌دهد که ۴۵ درصد رسانه‌های اجتماعی جهان عرب توافق عادی‌سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی را اقدامی خائنانه توصیف کرده، بیست و هفت درصد از برقراری ارتباط با صهیونیست‌ها ابراز تاسف کرده، ده درصد آن را نشانه نفاق و دو رویی دانسته و ۵ درصد نیز آن را تسلیم شدن در برابر منافع آمریکا به حساب آورده‌اند.

وزیر امور راهبردی رژیم غاصب اسرائیل که همچنان نمی‌خواهد اوج منفوریت غاصبان قدس را باور کند، با اشاره به نتایج به دست آمده از این تحقیق می‌گوید تلاشی سازمان یافته برای ایجاد واکنش منفی در قبال این توافق در جهان عرب به راه افتاده است.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی