شناسه خبر : 54148
تاریخ انتشار : 1399/07/05 12:18
روایت ترامپ از اقدامات نژادپرستانه بایدن در گذشته

روایت ترامپ از اقدامات نژادپرستانه بایدن در گذشته

ترامپ می‌گوید: هیچکس در فضای سیاستمداران واشنگتن به اندازه جو بایدن به سیاهپوستان آمریکا ضربه نزده است. این واقعیت دارد. برای مدت نیم قرن، جو بایدن شخصا از همه سیاست‌هایی حمایت کرده یا اجرا کرده است که برای جامعه سیاهپوستان رنج و عذاب به ارمغان آورده است.

نورنیوز ـ گروه بین الملل: «دونالد ترامپ» در تجمع انتخاباتی در شهر آتلانتا خطاب به سیاهپوستان گفت: سوم نوامبر را فراموش نکنید. من در چهار سال گذشته تلاش کرده‌ام خسارت‌های وحشتناکی را جبران کنم که «جو بایدن» در مدت بیش از چهل و هفت سال بر جامعه سیاهپوستان وارد کرده است. بله چهل و هفت سال!

ترامپ ادامه داد: او همواره می‌گوید که بایستی فلان کار را می‌کردم. در پاسخ به او می‌گویم که چهل و هفت سال فرصت داشتی چرا انجام ندادی!؟ خوب است از اقداماتی سخن گفته شود که باید انجام شود اما آنها (در موقعیت مسئولیتشان) خودشان این کارها را نکردند. این طور نیست که مثلا آنها بیست و پنج سال پیش از مسئولیت کنار رفته باشند. فقط سه سال و نیم از زمان مسئولیت آنها در دولت اوباما سپری شد.

نامزد جمهوریخواهان اظهار داشت: هیچکس در فضای سیاستمداران واشنگتن به اندازه جو بایدن به سیاهپوستان آمریکا ضربه نزده است. این واقعیت دارد. برای مدت نیم قرن، جو بایدن شخصا از همه سیاست‌هایی حمایت کرده یا اجرا کرده است که برای جامعه سیاهپوستان رنج و عذاب به ارمغان آورده است. شما خودتان این مسئله را می‌دانید. بایدن میلیون‌ها فرصت شغلی از بهترین فرصت‌های شغلی شما را به خارج از کشور انتقال داده و طبقه متوسط سیاهپوستان آمریکا را از بین برده است. او با سیاست بازگذاشتن مرزها، کاری کرده است که دانش آموزان در مدارس دولتی ناکام بمانند و نتیجه‌ای نگیرند.

ترامپ افزود: او مردان جوان را برای جنگیدن در جنگ‌های بی‌پایان فرستاده است. این جنگ‌ها هرگز پایانی نداشته است. آنها حالا به خانه باز می گردند. بسیاری از آنها از سیاهپوستان هستند. آنها درحالی به خانه بازمی‌گردند که شهرهای ما نابود شده و امنیت کمتر و کمتری یافته است.

ترامپ با تاکید بر اینکه جو بایدن نباید به دنبال جلب حمایت شما باشد، گفت: او باید التماس کند که شما او را ببخشید. او واقعا باید این کار را کند. رقیب من، پیش نویس قانون فاجعه بار سال 1994 را درباره جرائم تدوین کرد که سبب شد نابرابری‌های غیرمنصفانه‌ای درباره محکومیت‌ها متوجه سیاهپوستان شود و همین مسئله سبب نابودی خانواده‌های سیاهپوست شد. واقعا جدی عرض می‌کنم. وقتی اصلاحات در نظام مربوط به دستگاه جرائم کیفری را پیگیری می‌کردم متوجه این مسئله شدم. این برنامه اصلاحات ما عمدتا برای از بین بردن آن قانون وحشتناک بود. آن قانون، کار بایدن بود.

رئیس جمهور آمریکا گفت: من مفاد غیرمنصفانه ای را از بین بردم که در قانون سال 1994 بایدن درباره جرائم کیفری وجود داشت. من اصلاحات در نظام کیفری کشور را امضاء کردم که اقدامی فوق العاده است و مردم از آن بسیار خوشحال هستند. حتی دشمنان ما می‌گویند که بخاطر این کار از ما سپاسگزارند.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی