شناسه خبر : 54033
تاریخ انتشار : 1399/07/01 14:31
روایت وزیر بهداشت از شعله‌های جدید کرونا در کشور/ عهد بسته‌ام کمتر گله کنم

روایت وزیر بهداشت از شعله‌های جدید کرونا در کشور/ عهد بسته‌ام کمتر گله کنم

سعید نمکی اضافه کرد: در حالی که ممکن است 90 درصد افراد نکات بهداشتی را رعایت کنند با عدم رعایت همان 10 درصد، حداقل‌ها می‌توانند حداکثرهارا زیر سوال ببرند.

نورنیوز ـ گروه جامعه: وزیر بهداشت امروز اعلام کرد: موج دوم بیماری با حمایت همکارانم مهار و تا حد زیادی کنترل شد، اما متاسفانه به دلیل عدم رعایت‌ها، شعله‌های جدیدی از بیماری را شاهدیم.

سعید نمکی اضافه کرد: در حالی که ممکن است ۹۰ درصد افراد نکات بهداشتی را رعایت کنند با عدم رعایت همان ۱۰ درصد، حداقل‌ها می‌توانند حداکثرهارا زیر سوال ببرند.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه کار اول ما در کرونا، سنگرآرایی بود، افزود: مردم بدانند که همکاران من بیش از این نیازمند حمایت همگانی هستند و نیک می‌دانیم که این روزهای سخت هم می‌گذرد.

نمکی ادامه داد: با خودم عهد بسته‌ام که در این ایام، کمتر گله کنم و بیشتر کار و صبوری کنم تا مبادا باعث رنجش خاطر مردم و رهبر معظم انقلاب شوم.

او با اشاره به اینکه راهی جز استفاده از ظرفیت بی‌بدیل بسیج نداریم، اظهار داشت: در کشور کسی را مقیدتر از رهبر معظم انقلاب در رعایت و حمایت از پروتکل‌ها ندیدم.

وزیر بهداشت اظهار داشت: در ایران از یک میلیارد دلاری که با دستور مقام معظم رهبری برای مقابله با کرونا در نظر گرفته شد، تا امروز ۲۷ درصد آن را گرفته‌ایم.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی