شناسه خبر : 54014
تاریخ انتشار : 1399/06/31 20:19
آمریکا وزارت دفاع ایران را تحریم کرد/ فهرست افراد و شرکت‌های جدید تحریم شده

آمریکا وزارت دفاع ایران را تحریم کرد/ فهرست افراد و شرکت‌های جدید تحریم شده

دولت آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه برخی نهادها و اشخاص جمهوری اسلامی ایران از جمله وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خبر داد.

نورنیوز ـ گروه سیاسی: دولت آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه برخی نهادها و اشخاص جمهوری اسلامی ایران از جمله وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خبر داد.

«مایک پمپئو» وزیر امور خارجه آمریکا در این خصوص گفت: تحریم‌ها علیه ایران وزیر دفاع این کشور و دو شخصیت اصلی دخیل در برنامه غنی‌سازی هسته‌ای ایران را شامل می‌شوند. 

پمپئو همچنین اعلام کرد:  آمریکا همزمان با تحریم وزارت دفاع ایران، نیکلاس مادوروو، رئیس‌جمهور ونزوئلا را هم در فهرست سیاه قرار داده است. 

از سویی؛  ترامپ در اطلاعیه‌ای به کنگره اعلام کرد خواستار مسدودسازی دارایی‌های افراد و طرف‌هایی است که به صورت مستقیم یا غیرمستقیم به مبادلات تسلیحاتی با ایران کمک کنند. 

 رئیس‌جمهور آمریکا طی بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای محدود کردن برنامه هسته‌ای، موشک‌های بالستیک و سلاح‌های متعارف ایران فرمان اعمال تحریم‌های جدیدی را علیه ۲۷ شخص حقیقی و حقوقی صادر کرده است.

«استیو منوچین» وزیر خزانه‌داری آمریکا نیز امروز دوشنبه در کنفرانسی خبری گفت که این کشور اجازه نمی دهد که ایران بخواهد در زمینه موشک های بالستیک پیشرفت کند. 

فهرست کامل تحریم‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا علیه ایران

افراد مرتبط با سازمان انرژی اتمی ایران: محمد قنادی مراغه، بهروز کمالوندی، جواد کریمی ثابت، پژمان رحیمیان، محمد غلامی، اصغر اسماعیل‌پور، حمید رضا قدیریان، احمد اصغری شیوایی

شرکت‎ها: شرکت ماموت دیزل، گروه صنعتی ماموت 

افراد مرتبط با گروه صنعتی ماموت: محمدرضا دزفولیان، بهزاد دانیل فردوس، مهرزاد مانوئل فردوس


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی