شناسه خبر : 53678
تاریخ انتشار : 1399/06/18 15:30
نقشه بازار سهام بر اساس ارزش معاملات/ آخرین وضعیت بورس

نورنیوز بررسی کرد؛

نقشه بازار سهام بر اساس ارزش معاملات/ آخرین وضعیت بورس

خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به 13 هزار و 500 میلیارد تومان رسیده است.

نورنیوز ـ گروه اقتصادی: در ساعت ۹ و ۲۵ دقیقه شاخص کل بورس پس از افت ۲۴ هزار و ۵۸۵ واحدی (۱.۵ درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۵۸۱ هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با کاهش ۰.۵ درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۱۸ نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۴۶۷ نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۲۲۰ میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند و ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به ۷۰۰ میلیارد تومان رسید.


 

در ساعت ۱۰:۰۵ جمع صف‌های خرید حدود ۵۸۰ میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۱۴ هزار و ۹۰ میلیارد تومان بوده است.

خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۵۲۰ میلیارد تومان (۹۰ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر سه هزار میلیارد تومان (۲۱ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۲ نماد و حجم صف‌های فروش در ۲۵۱ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است.

«شرکت‌های چندرشته‌ای صنعتی» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۴۸۰ میلیارد تومان است و پس از آن گروه "بانک‌ها و موسسات اعتباری" قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۳۵۰ میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه "فلزات اساسی" با تقاضای خرید ۳۳۰ میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۱۸ درصد از ۱۴ هزار و ۶۷۰ میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هزار و ۲۶۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن هزار و ۱۶۰ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به حدود ۱۶ هزار میلیارد تومان خواهد رسید.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی